Even voorstellen: Skoda Fabia 1.4 mpi van Michel

Cordoba

Forumguru
Welkom hier Michel. Ik zie dat je de achterlichten al vervangen hebt door andere exemplaren. De strip op de zijkant, is dat een 'universele' strip, die je zelf op maat hebt gemaakt?

ertromp

Forumguru
Mooie auto en een geweldige introductie zo met alleen je foto's.
Wat voor een geluidsinstallatie heb je in je kofferbak gemaakt?

De Fabia I vind ik nog altijd een geweldig model! Helaas zijn de mooie strakke lijnen van de I door de II om zeep geholpen (Sorry II rijders maar smaak is iets persoonlijks)

micheltjeu123

Nieuw lid
@cordoba, hee, bedankt voor je reactie.
de achterlampen zijn darkchrome en die strips op de zijkant zijn van de halfords en zaten op een rol van 20 meter die ik uit eindelijk zelf op maat gesneden en geknipt heb.

micheltjeu123

Nieuw lid
@ ertromp. jazeker, ik vind de fabia 1 ook een geweldig mooie auto puur en alleen om de mooie vorm en het rij comfort (is in ieder geval heel wat anders dan een verlaagde honda civic die ik hiervoor had) haha
en ja de geluids installatie bestaat uit een pioneer TSWX77A platte actieve subwoofer van 200watt rms.
dan heb ik de speakers voor vervangen door zwaardere van het merk pioneer.
en ook achter in de portieren waar normaal geen speakers in zitten heb ik ruimte gemaakt voor pioneers van het zelfde type als voorin de deuren.
en dan heb ik als radio een pioneer avh2400BT met navigatie touchscreen usb en bluetooth voor mijn telefoon.

Djinn_4fun

Actief lid
Mooie wagen hoor,:cool:
kan zijn dat ik het slecht zie maar het lijkt alsof je koelvloeistof pijl erg laag staat. :confused:

leslee

Forumguru
welkom op t forum.
achterlichten staan m goed, en de mugello's staan er ook netjes onder.
verder nette auto, alleen iets lager zou de velgen meer tot hun recht komen ;)

greetz les-lee

M1K3RsZ

Actief lid
Hey welkom op het forum!!!!
Eindelijk weer iemand erbij die er een leuke fab van gaat maken ;)
hij mag inderdaad wat les zegt ietjes lager komen te staan :D
Veel lees plezier op dit forum en hopelijk tot een volgende meeting!!!!

Bovenaan Onderaan