Even voorstellen: Skoda Fabia 1.9 TDI Elegance

• Onderwerp starter Deleted member 2717
  • Startdatum
D

Deleted member 2717

Heren van het SkodaForum,

Ook ik stel mij even voor ;) Ik ben Roy, ik kom uit Lelystad en ik rijd sinds vorrig jaar augustus in een zwarte Skoda Fabia Combi 1.9 TDI Elegance.

Veel dingetjes meegemaakt met de auto. Zitten nu voor nieuwe een nieuwe wielophanging onder, en een nieuwe aandrijflijn.

- KMstand: 165.000
- Bouwjaar: 2005
- Kleur: Black Magic Zwart

Opties:
- Ander Radio systeem
- Subwoover
- Audi Binnenverlichting
- Powerbox
- Trekhaak achter
- Klein leerpakket
- Boordcomputer
- Climate Control
- Dakrailing
- ASR
- Cars zonnescherm (uh.. :tongue: ja...)
- Geblindeerde ramen vanaf de B-stijl
- Middenarmsteun
- Electrische ramen rondom

Dat was hem ongeveer wel.

foto0028w.jpg

Ik had wel wat vragen over de auto, misschien wel leuk om dat in hetzelfde topic te houden,

- Is het mogelijk om een RS "lip" onder de auto te krijgen? Is dat prijzig?
- Hoeveel kost een Blowoff Valve ongeveer?

Groeten,
ThaSySman

corsaar

Senior Member
Hoi Roy welkom op het Forum,

Mooie configuratie omschrijf je, complete auto.
Ik weet niet of meet en greet de juiste plaats is voor je vragen, ik denk
dat in andere draadjes je vragen sneller beantwoord worden.
Even afwachten dus.

Hetzer

Forumguru
Veel dingetjes meegemaakt met de auto. Zitten nu voor nieuwe een nieuwe wielophanging onder, en een nieuwe aandrijflijn.

Groeten,
ThaSySman

Welkom @ThaSySman, hier op het forum, de vragen de je stelt kun je beter apart in de verschillende topic's bijvoorbeeld onderdelen van derde of tuners plaatsen , dan lezen er meer mensen mee.

Je vertelt dat je veel dingetjes meegemaakt met je auto icm de nieuwe wielophanging, heb je een ongeluk gehad of een mechanisch probleem met je faabje of zo????

D

Deleted member 2717

Hai :) Dankjewel voor het warme welkom.

Ik heb eerst 3 keer achter elkaar een lekke band gehad. Ik had een nieuw setje banden laten monteren door Auto Kokkelink in Baarn. Deze was de volgende dag meteen leeg. Was nog met de sneeuw ook.. dus was lekker vrolijk.

Prima, reserve wiel eronder.... terug naar de dealer.. prima. Waren ze vergeten het ventiel te vervangen.. prima
Toen de week erop weer de band leeg, Was het ventiel lek..

2 weken daarna had ik weer een lekke band, nu echt lek.. gat erin.. waren ze de slotbout vergeten en kwijt geraakt. Afgetakelt dus, 2 dagen kwijt geweest...

2 maanden daarna zijn ze erachter gekomen dat de wielophanging aan beide kanten versleten was en deze vervangen moet worden (inmiddels wel al een andere dealer..)

En nog veel meer dingetjes :) maar niet echt dingen wat echt door de Fabia komt. Ik rijd ongeveer 8 tot 10000 km per maand.. dus hij krijgt zijn sporen wel...

darkprojectx

Forumguru
welkom! :grin:

zover ik weet is er geen losse lip te krijgen als RS uitvoering (bij de seat en vw is dit wel het geval, bij skoda helaas niet), maar moet je een complete bumper kopen in RS uitvoering.

wat betreft de Blow Off valve, tussen de 60 en 150 euro heb je ze.. verschillende merken, verschillende geluiden, regelbaar of niet, van alles voor te krijgen!

D

Deleted member 2717

Okee :) Dankjewel voor je antwoord.. het enige wat ik met de blowoff valve wil is een sisje zeg maar bij het doorschakelen.. Kan dat bij een standaard TDI Turbo motor? En wat moet ik dan hebben? Kan ik dat zelf ook monteren?

D

Deleted member 2717

Zo, nou vandaag even lekker aan de poets geweest. Had niet veel tiijd vandaag maar lekker begonnen met voorbehandelen en dergelijke :)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

D

Deleted member 2717

Helemaal gewassen :)

Misschien ooit eens met een echt poetsmiddel eroverheen..

Voor nu, volstaat het :)

4.jpg

Bovenaan Onderaan