Even voorstellen: Skoda Fabia 1.9 TDI Elegance

• Onderwerp starter Deleted member 2717
  • Startdatum
D

Deleted member 2717

Heren van het SkodaForum,

Ook ik stel mij even voor ;) Ik ben Roy, ik kom uit Lelystad en ik rijd sinds vorrig jaar augustus in een zwarte Skoda Fabia Combi 1.9 TDI Elegance.

Veel dingetjes meegemaakt met de auto. Zitten nu voor nieuwe een nieuwe wielophanging onder, en een nieuwe aandrijflijn.

- KMstand: 165.000
- Bouwjaar: 2005
- Kleur: Black Magic Zwart

Opties:
- Ander Radio systeem
- Subwoover
- Audi Binnenverlichting
- Powerbox
- Trekhaak achter
- Klein leerpakket
- Boordcomputer
- Climate Control
- Dakrailing
- ASR
- Cars zonnescherm (uh.. :tongue: ja...)
- Geblindeerde ramen vanaf de B-stijl
- Middenarmsteun
- Electrische ramen rondom

Dat was hem ongeveer wel.

foto0028w.jpg

Ik had wel wat vragen over de auto, misschien wel leuk om dat in hetzelfde topic te houden,

- Is het mogelijk om een RS "lip" onder de auto te krijgen? Is dat prijzig?
- Hoeveel kost een Blowoff Valve ongeveer?

Groeten,
ThaSySman

corsaar

Senior Member
Hoi Roy welkom op het Forum,

Mooie configuratie omschrijf je, complete auto.
Ik weet niet of meet en greet de juiste plaats is voor je vragen, ik denk
dat in andere draadjes je vragen sneller beantwoord worden.
Even afwachten dus.

Hetzer

Forumguru
Veel dingetjes meegemaakt met de auto. Zitten nu voor nieuwe een nieuwe wielophanging onder, en een nieuwe aandrijflijn.

Groeten,
ThaSySman

Welkom @ThaSySman, hier op het forum, de vragen de je stelt kun je beter apart in de verschillende topic's bijvoorbeeld onderdelen van derde of tuners plaatsen , dan lezen er meer mensen mee.

Je vertelt dat je veel dingetjes meegemaakt met je auto icm de nieuwe wielophanging, heb je een ongeluk gehad of een mechanisch probleem met je faabje of zo????

D

Deleted member 2717

Hai :) Dankjewel voor het warme welkom.