Even voorstellen: Speek

speek

Nieuw lid
Al een paar dagen snuffel ik op dit forum, dan wordt het wel tijd me even netjes voor te stellen.
Gerrit Speek is mijn naam.
Heel misschien bekend van: mijn VCDS website
Voor de volledigheid: ik rij geen Skoda, zelfs geen VAG auto meer, maar VCDS is al een aantal jaren een behoorlijk en prettig uit de hand gelopen hobby.

Op het ogenblik besteed ik veel tijd om alle VCDS toeters-en-bellen uit allerlei forums overzichtelijk bij elkaar te zetten.
Kunnen jullie me helpen om die info voor de Fabia 2 en de Roomster boven tafel te halen?

mvg Gerrit

ertromp

Forumguru
Welkom Gerrit! Je hebt echt een super website :thumbsup: Man 14 jaar?

Ik neem aan dat je behoefte hebt aan de codings voor de Faab 2 en Roomster?

Moeten we die via een pb (persoonlijk bericht) aan je toesturen?

Joske

Forumguru
je bent toch geboren op 1 januari 2000 volgens je profiel?

ohja, welkom hier :thumbsup:

misschien even de juiste geboortedatum invullen ;) :D

Cordoba

Forumguru
Welkom hier Gerrit.:bloemen:Zoals je ondertussen wel gezien zult hebben, wordt je website ook hier intensief gebruikt. Ik hoop dat de hier aanwezige VCDS-gebruikers je van de benodigde informatie kunnen voorzien, om je 'VCDS-bijbel' te completeren.

speek

Nieuw lid
Je bent ook nog steeds moderator op TDIclub zie ik, daar ook nog veel tijd voor?
Daar ben ik al een aantal jaren geen moderator meer.
Heb dat tig jaar gedaan, dan wordt het tijd voor een nieuwe bezem.
Edit: het VCDS gedeelte daar modereer ik nog wel.

speek

Nieuw lid
Ik neem aan dat je behoefte hebt aan de codings voor de Faab 2 en Roomster?
Moeten we die via een pb (persoonlijk bericht) aan je toesturen?
Pb kan, maar heeft niet mijn voorkeur.
Of in dit draadje, maar beter lijkt me in het VCDS gedeelte.
Daar is al een draadje, maar daar staan een aantal modellen door elkaar.

Joske

Forumguru
Gerrit,

vanwaar allemaal die moeilijke vragen van mij.. wel ik ga eerlijk met je zijn:

jouw naam is een grote in het VCDS gebeuren, dat staat buiten kijf.. maar iedereen kan op een forum een nickname aanmaken met jouw naam, dus ik denk dat je mij al hoort komen.

Hoe weten wij dat jij het echt bent? En niet iemand van 1 of ander bedrijf die achter de VCDS coderingen wil geraken via diverse fora?

(sorry voor het wantrouwen maar ondertussen hebben we hier al een paar fantasten gehad op het forum waar we niet echt behoefte aan hebben ;) )

speek

Nieuw lid
Gerrit,

vanwaar allemaal die moeilijke vragen van mij.. wel ik ga eerlijk met je zijn:

jouw naam is een grote in het VCDS gebeuren, dat staat buiten kijf.. maar iedereen kan op een forum een nickname aanmaken met jouw naam, dus ik denk dat je mij al hoort komen.

Hoe weten wij dat jij het echt bent? En niet iemand van 1 of ander bedrijf die achter de VCDS coderingen wil geraken via diverse fora?

(sorry voor het wantrouwen maar ondertussen hebben we hier al een paar fantasten gehad op het forum waar we niet echt behoefte aan hebben ;) )
Hele logische vragen, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen.
Nu even bedenken hoe ik dit kan oplossen.
Ja: op mijn site kun je vast wel mijn prive email vinden (kijk onderaan elke pagina bij 'verbeteringen / aanvullingen).
Stuur mij een email (ondertekend door Joske).

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
En inderdaad, zonet mailtje van Gerrit terug gekregen. Zoals je al zei Gerrit: no hard feelings :thumbsup:

Dus allen: het wantrouwen was onterecht..

Nogmaals welkom Gerrit ;)

Bovenaan Onderaan