Even voorstellen: Stefan

Mijn naam is Stefan, ik ben 38 jaar, woon in Geldrop samen met mijn vrouw en dochter.

Op dit moment rij ik nog geen Skoda. Aan het eind van dit jaar wordt het tijd voor een nieuwe auto. Mijn oog is daarbij gevallen op een Yeti óf een octavia 4x4.

Ik rij nu een Ford Focus.

Ik zal ook gelijk mijn auto historie hier even neerzetten:

Citroën AX 1.1
Citroën AX 1.4 TGS
Citroën AX Furio
Citroën ZX Furio
VW Golf 4 TDI 110pk
VW Golf 4 TDI 150pk
Subaru Impreza WRX
Peugeot 206SW GTI 1.6hdi

Tot zover.

gr. Stefan

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum .
Er zijn wel meer mensen die de overstap maken van Ford naar skoda . De keuze zal moeilijk worden een iets kleinere en duurdere yeti of ruimer en goedkoper af zijn met een octavia . Dat word een lastige keuze , want de yeti ziet er ook wel erg gaaf uit .

Bedankt voor de welkom heten!

. De keuze zal moeilijk worden een iets kleinere en duurdere yeti of ruimer en goedkoper af zijn met een octavia . Dat word een lastige keuze , want de yeti ziet er ook wel erg gaaf uit .

Vandaag nog een Skoda toegevoegd: Fabia Combi RS. :xyxthumbs:
Dit lijkt me ook een erg leuke auto. met een interessante prijsstelling.

De komende maanden eerst maar eens wat proefritten gaan maken.

gr. Stefan

Wasmachineman

Forumguru
En waarom de 4x4 in de Yeti en Octavia ? Caravan, wintersport of gewoon extra veiligheid ? Welkom natuurlijk Stefan !

Misschien leuk om even met je mee te denken? :) .. Wat is je budget?

Mijn budget ligt zo rond de 30-32k, maar als het voor minder kan is het ook prima, vandaar dat ik de Fabia Combi RS ook wel een optie vind.

En waarom de 4x4 in de Yeti en Octavia ? Caravan, wintersport of gewoon extra veiligheid ?

Ik maak redelijk wat kilometers en iedere winter zeg ik tegen mezelf dat de volgende auto een 4x4 wordt. Ik heb voorheen al eens een awd gehad, en dat rijdt in de glibberige omstandigheden imho heel wat prettiger. Stukje extra veiligheid dus.

gr. Stefan

Bovenaan Onderaan