Even Voorstellen, student met rode Citigo vRS

Octavia_Gert

Senior Member
Hallo Skoda Fans,

Ik ben nu al meer dan 2 jaar lid en lees regelmatig topics voor informatie, maar heb me nog nooit echt voorgesteld.

Ik heb mijn Tornadorode Citigo vRS nu ongeveer 3 jaar, de hele familie rijdt Skoda en voor mij als Student is dit de perfecte auto! Het is natuurlijk geen echte vRS, die worden helemaal niet gemaakt.
Ik heb al het een en ander aangepast aan mijn Citigo, van zwarte logo's tot het meest zichtbare een FOX uitlaat, die ik van iemand overgenomen heb voor een schijntje van de nieuwprijs.
Wat ik nog wil gaan doen is cruisecontrol en een zwarte grill.

philippe bakker

Forumguru
Als jij als student al met dit leuke karretje rijdt dan ziet dat er veelbelovend uit voor als je later een dik loon gaat verdienen. Doe zo voort! Ik zelf had slechts een fiets als student ( en nu tijdelijk ook)

philippe bakker

Forumguru
ik ben eindelijk aan mijn 2 maanden rijbewijs afgeven begonnen. eigenlijk qua timing perfect want als ik wel kon rijden naar waar dan? en neen ik heb geen geleende fiets. ik heb mezelf op een nieuwe fiets getrakteerd juist voor dat de fietsenwinkels dicht gingen

Welkom ! doet mij denken aan mijn Citigo welke ik een jaar geleden verkocht heb, had ook een zwarte Grille, "Monte Carlo/ Sport "voorbumper en ik had ook de spiegelkappen Hoogglans zwart gespoten...

Octavia_Gert

Senior Member
ik zit te denken aan de eenvoudige zwarte gril, die kost maar 3 tientjes, ik kan bij VAG-SHOP voor 330 euro cruisecontrol inbouwen, dus dan bestel ik die gelijk mee denk ik!

Octavia_Gert

Senior Member
Was vandaag even bij de dealer, zag een aantal Monte Carlo modellen staan, maar daar zitten wel wat leuke onderdelen aan!

Bovenaan Onderaan