Even voorstellen: tevreden O II station rijder wil info uitwisselen

Hallo Allemaal,
Ik heb vorig jaar na 12 jaar rijden in een VW passat deze "omgeruild" voor een O II combi 2.0 TDI 16 V uit 2006. Sindsdien met veel plezier al weer bijna 20.000 km er bij gereden.
Ik wil graag af en toe zelf wat aan de auto sleutelen maar mis de nodige ervaring met deze auto en hoop hier af en toe wat antwoord op mijn technische vragen te krijgen of wat ik weet te delen met jullie.

Ruud

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Ruud. Technisch is het vooral een VAG-product en zijn veel zaken gewoon identiek. Aan mijn auto kun je dat helemaal goed zien: mijn Skoda is bijv. voorzien van Audi A3 LM-velgen, Seat Ibiza stoelen en achterbank, en ook de interieurverlichting is volledig Seat.

Ja dat had ik ook al een beetje ontdekt en een aantal zaken zijn heel herkenbaar maar het venijn zit m soms toch in details die verschillen.

CharlesTucker

Forumguru
Welkom, altijd leuk (nog) een tevreden O2 rijder. Voor informatie ben je op dit forum absoluut aan het juiste adres, er is hier heel veel kennis en bereidheid die te delen. Niet zo zeer bij mij overigens, de bereidheid wel, maar de kennis helaas niet. Ik kom niet verder dan zelf wassen, banden en lampen verwisselen (wat overigens volgens sommige collega's en kennissen ook al een flinke prestatie is).

Bovenaan Onderaan