TheDGM
Lid
Beste leden, mijn naam is Dave en ik ben 20 jaartjes jong en kom uit de omgeving van Rotterdam. Inmiddels ben ik alweer iets meer dan 2,5 jaar in het bezit van mijn jongensdroom namelijk de Golf 5 GTI. Het is een handgeschakelde, 60 Edition met een leder interieur. Ik heb hem gekocht met een kilometerstand van 63.xxx en ben de tweede eigenaar. Tot de dag van vandaag nog steeds zeer tevreden over mijn aankoop en ik kan er maar moeilijk afstand van doen. Hoewel ik een DSG erg mis wacht ik toch nog even met de verkoop van mijn auto.
De reden dat ik mij op het forum heb aangemeld is omdat ik graag informatie wil opdoen over de modificaties die te doen zijn op VAG auto's. Ook ben ik inmiddels al wat langere tijd in het bezit van een VCDS kabel en op dit forum is hierover ook veel informatie te vinden.
De volgende mods heb ik al uitgevoerd:
Zo staat mijn wagen er momenteel bij:
De reden dat ik mij op het forum heb aangemeld is omdat ik graag informatie wil opdoen over de modificaties die te doen zijn op VAG auto's. Ook ben ik inmiddels al wat langere tijd in het bezit van een VCDS kabel en op dit forum is hierover ook veel informatie te vinden.
De volgende mods heb ik al uitgevoerd:
- Aanpassingen VAG-COM o.a. DRL op mistlampen en US lights
- RNS 510
- Masterlock stuurslot
- Kleine antenne
- Middenarmsteun
- Golf 6 middenconsole
- OEM Xenon
- 18'' Detroit (zomer)
- 17'' Denver (winter)
- Sonniboy
- Multifunctioneel stuur