Even voorstellen, Tinus78

Tinus78

Forumguru
Hallo,
Ben al een tijdje actief op het forum, maar had mij nog niet voorgesteld in dit topic.
Foei, niet netjes:nono:. Dus gaan we even corrigeren door dit wel even te doen:thumbsup:.

Op 20 april de kodiaq sportline, silver metallic 2.0 tsi 4x4 besteld. Deze gaat, jawel, mijn huidige polo 1.2 tdi vervangen. Een hele verandering, maar de kodiaq gaat ook als familie auto gebruikt worden. Daarnaast behouden wij onze huidige familie auto de octavia combi 1.4 tsi 140 pk ambition business introduction, welke meer als 2e auto gebruikt gaat worden.

De kodiaq wordt verder uitgerust met:

Functie pakket
Verwarmde stoelen en achterbank
Trekhaak wegklapbaar
Travel assist
4 seizoensbanden, michelin cross climate

De productieweek is destijds aangegeven als week 47. Aflevering wordt dan verwacht eerste week januari. We zullen zien...:dankje:.

De kodiaq is besteld bij mijn “huis” dealer, zijm in Arnhem, waar ik al meerdere skoda’s besteld en in onderhoud heb gehad. Ben zeer te spreken over hen en het persoonlijke contact in de loop der tijd heeft zijn vruchten afgeworpen bij de aanschaf van de kodiaq.

Omdat de wissel van een polo 1.2 tdi, naar een beer van een kodiaq sportline met een beresterke 2.0 tsi :rockon:als prive aanschaf behoorlijk ongewoon is, is tijdens offerte aanvragen bij een andere dealer niet eens de beloofde aanbieding gedaan:sterretjes:. afijn, ik ben zeer blij met de bestelling, nu maar hopen op aflevering volgens planning, maar de kodiaqqers onder ons weten inmiddels dat niets veranderlijker is dan die planningen.

Na aflevering zal ik nog 2 dashcam’s installeren. Ik denk de blackvue dr750. En ik ben de aanpassing voor acc aan het overwegen bij cartronics. Mits prijs niet schandalig is.

Groeten,

Martijn (Tinus78)

Laatst bewerkt:

VAG-man

Forumguru
Welkom Martijn.
Dat van die beloofde aanbieding snap ik niet.
Succes op het wachten van de beer.

Tinus78

Forumguru
Hallo VAG man,

Met de niet ontvangen beloofde offerte bedoel ik dat ik bij een andere dealer een offerte aanvraag heb gedaan voor inruil van de polo. Ik zou deze de volgende dag krijgen, echter heb deze nooit verkregen. Ik vermoed dat men mijn vraag niet serieus heeft genomen, omdat de stap van de polo naar deze kodiaq groot en niet heel gangbaar is. Ik stond wel in hun bestand, omdat ik eerder de polo weleens bij hun in onderhoud heb gehad. Ook met alle email en telefoon gegevens. Toch zonde dat men deze kans heeft laten lopen en ik snap hiermee dus ook niet dat ze geen aanbieding hebben gegeven, maar goed. Ik heb uiteindelijk een mooie aanbieding gehad van dealer in Arnhem welke ik heb geaccepteerd.

Bovenaan Onderaan