Even voorstellen: Triffid

Hallo allemaal,
Sinds ruim een jaar ben ik in het gelukkige bezit van een tweedehands Fabia II RS van eind 2010. De vrouw viel op het uiterlijk en ik op de specs :-) En we hebben er geen spijt van!
Inmiddels 75.000 op de teller en tot nu geen enkel probleem gehad. Wel wat olieverbruik, 1 op 3500 ongeveer.
O ja, toch een probleem, deze zomer. Dimlicht kapot. En steenmarter voetstapjes op de auto. Reservelampje er in. Niks. De garage maar naar laten kijken dus. Wat denk je? Reservelampje ook stuk. ;)

Altos

Banned
Welkom hier!

Gave wagen zo'n fabia RS!
Ik heb wel dezelfde kleur besteld voor mijn nieuwe fabia 3...maar zo'n RS rijdt wel ff wat leuker!
Veel plezier op dit forum en met jullie auto, je vrouw heeft smaak!

Cordoba

Forumguru
Volgens mij vrij zeldzaam: een groene Fabia RS (als ik de fabrieksrallye auto's niet meereken). Ik denk dat je mede door de kleur veel medeweggebruikers op het verkeerde been zet, wat de prestaties betreft.

Welkom & have fun.

Volgens mij vrij zeldzaam: een groene Fabia RS (als ik de fabrieksrallye auto's niet meereken). Ik denk dat je mede door de kleur veel medeweggebruikers op het verkeerde been zet, wat de prestaties betreft.

Welkom & have fun.
Nou, ik kijk al anderhalf jaar rond maar ik heb nog nooit een andere Fabia II RS gespot, ook niet in een andere kleur. Iemand enig idee hoeveel er überhaupt in Nederland rondrijden?
Maar verder een aantal leuke reacties gehad en de 'wedstrijdjes' win ik meestal met gemak :-)

CDK

Forumguru
welkom @Triffid, dank voor het voorstellen en gaaf die Fabia RS :thumbsup: kom er eens mee naar een meeting zou ik zeggen! Bijvoorbeeld 5 september aanstaande ;)

Bovenaan Onderaan