Even voorstellen uit het noorden van het land

jan72

Nieuw lid
Hallo iedereen,

Na tevreden te zijn geweest over de eerste fabia combi van 2005 , hebben we nu een fabia combi van 2009 staan 1.6 automaat en ik kan zeggen bevalt echt heel goed.
We zijn van de corsa automaat toch weer terug gegaan naar skoda.
Morgen stap ik over van een vw touran tdi naar een yeti 1,2 en ik moet zeggen dat ik er erg veel zin in heb.
Op onze vakantie in maart hebben 2week een nw yeti mee gehad als huurauto en dat was geweldig.

Ik hoop hier veel plezier te hebben en veel leuke tips en ideeen te lezen.

Groeten,

Jan

Cordoba

Forumguru
Welkom hier Jan :bloemen:Als ik je goed begrijp heb je dus een Fabia combi én vanaf morgen ook een Yeti tot je beschikking.

CDK

Forumguru
bedankt voor je intro en van harte welkom hier! veel plezier met je nieuwe aanwinst toegewenst!

jan72

Nieuw lid
Aan een ieder die inmiddels heeft gereageerd, ik ben in gesprek met Rosinfield omdat het niet klopt omdat ik al een geruim tijd in het buitenland ben.

Joske

Forumguru
Ok Jan, we geven het een kans maar ik verwacht van jou dat je dit mee helpt op te lossen.

Je begrijpt vast wel dat dit ongeloofwaardig overkomt?

Joske

Forumguru
ja Jan.. hoe zit het nu eigenlijk?

Dacht dat je het allemaal ging oplossen? OF heb je de velgen al kunnen verkopen op MP ondertussen mss?

Maw, dat geld ga je dan terugstorten of zie ik dat nu verkeerd?

EdK

Forumguru
Tsja hoe simpel is het met internet om vandaag de dag vanuit buitenland geld over te maken .......????

ertromp

Forumguru
Tsja hoe simpel is het met internet om vandaag de dag vanuit buitenland geld over te maken .......????
Blijkbaar voor @jan72 niet want die is nog steeds naar geld aan het boren op een of ander onbewoond eiland. Waar blijkelijk wel sneeuw valt want die gozert heeft blijkbaar wel winterbanden nodig

Bovenaan Onderaan