even voorstellen

Multi1100

Actief lid
Hallo mede Yeti bezitters of liefhebbers.:aangenaam:

Ik wil even melden dat ik vanaf volgende week donderdag of vrijdag me ook een Yeti bezitter kan noemen:grin:
Ik heb een Yeti 1.4 TSI Ambition Platinum Grey gekocht uit nieuw voorraad. Extra's zijn; Panorama roof, Vision pakket (Xenon), Park distance voor/achter, Bluetooth, Sunset, lendesteunen, trekhaak. Ik rijd nu een Audi A3 diesel, maar km worden minder en kreeg er nu een goede prijs voor. Tevens wil ik graag wat hoger zitten (nee, niet de leeftijd maar ik heb 3 gebroken rugwervels gehad na een ongelukkie..alles werkt nog :) ) en ik heb voor de Yeti gekozen na proefritten/zitten in de Kia Sportage, Quasqai, ASX, Tiguan en kijken/zitten naar een Jeep Patriot. De redenen voor de Yeti; het is zeker een vergelijkbaar product met die anderen, maar meer opties en comfort voor een lichtere prijs...Eigenlijk dus best wel de redenen die verschillende autotesten ook aangeven. De Jeep was wel iets aparts maar ook daar prijs (was 2e hands) en verschil in verbruik. Het zitten in de Oosterse produkten beviel niet. De looks van de Yeti vind ik gewoon erg apart en de doordachtheid van bijv. de vario stoelen achterin is gewoon goed! Jammer dat er (nog) geen LPG/Aardgas op te verkrijgen is, maar kon niet wachten haha.:super:
Grt uit Alkmaar

Wimus

Actief lid
Welkom in het rijk der Tevreden Yeti Rijders

Veel veilige kilometers toegewenst :aangenaam:

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Multi, ik ben een Yeti liefhebber! Geen rijder jammer genoeg. En welkom hier en een mooie combinatie heb je er van gemaakt. Xenon is erg fijn, weet ik uit eigen ervaring! En dat open dak is altijd erg lekker heb ik gemerkt! Succes met wachten dit weekje! Veel rijplezier en als je foto's hebt post ze maar aub!

YeMii

Senior Member
@Multi1100 Gefeliciteerd met je keuze en veel veilige kilometers toegewenst.

corsaar

Senior Member
) en ik heb voor de Yeti gekozen na proefritten/zitten in de Kia Sportage, Quasqai, ASX, Tiguan

en verschil in verbruik.

Gefeliciteerd, grappig dat ik dezelfde weg heb bewandeld alleen de 1.4 bestond nog niet veel plezier met de Yeti.

EdK

Forumguru
He Multi, gefeliciteerd met je aanschaf en mooie veilige Km gewenst.

Je hebt meer geluk gehad met een voorraadwagen dan ikzelf, ik greep er net naast omdat een ander al bedenktijd hed op deze wagen en uiteindelijk besloot om hem aan te schaffen.

Maar goed dat ging om de 1,2 TSI en nu heb ik de 1,4TSI voor de prijs van de 1,2TSI
Had jij die massel ook nog met je voorraadwagen, of heb je echt de 1,4 prijs moeten neerleggen ?

Multi1100

Actief lid
@EdK; ik had hetzelfde voordeel op de 1.4, dus 1200,= minder dan de cat. prijs (verschil 1.2 vs 1.4)

EdK

Forumguru
Multi dan mag je een tevreden mens zijn !!! en kun je eerder op de weg ermee dan ik !

Multi1100

Actief lid
Kreeg gister te horen dat ik hem vlgnd week donderdag of vrijdag kan halen. :super:.heb ook nog een LG 38 inch flatscreen gewonnen tijdens de 4 dolle dealer dagen (wist niet eens dat die gestart waren toen ik de handtekening zette haha) Het kan niet op :winkie::winkie:

EdK

Forumguru
Ach als je ermee in je maag zit ( LG Scherm ) dan moet je dat maar laten weten !
Kunnen altijd nog een loterijtje op forum beginnen !
Denk dat er genoeg lezers wel mee willen doen !

Bovenaan Onderaan