Even voorstellen

Hallo lezers van het skodaforum.

Via deze weg wil ik mij ook even voorstellen. Mijn naam is Marcel, ben 47 oud , getrouwd en wij hebben twee zonen (19 en 16). Sinds enige maanden volg ik de berichten over de Fabia GL met grote interesse. Op 22 mei hebben wij besloten om na 7 jaren, met veel plezier en gebruikersgemak, onze Kia Carens in te ruilen voor een anthraciet grijze Fabia GL. Vandaag hebben we te horen gekregen dat de wagen morgen zal ariveren bij de dealer en dat we kunnen komen kijken. We krijgen dan ook te horen wanneer we eindelijk kunnen gaan rijden in onze nieuwe GL. Al de berichten in het forum hebben ons er de afgelopen maanden doorheen gesleept, want 20 weken wachten op de GL is toch wel erg lang....

corsaar

Senior Member
@Makadiro Welkom tjonge dat je na 20 weken (wat een tijd) nu pas echt
mee gaat praten. Hij mag nu toch wel met spoed rijklaar gemaakt worden,succces morgen.

Zespri

Forumguru
Geloof dat het weer een kenmerk is van een skoda rijder die zijn auto nieuw koopt..... het lange wachten :ahum:

Maar ja dan heb je wel wat he

veel plezier met je GL:baby012:

Dank voor jullie reakties.

We zijn vandaag gaan kijken naar onze nieuwe aanwinst. Woensdag 13 oktober om 09:00uur kunnen we hem/haar ophalen. Nog 8 nachtjes slapen en dan zijn we eindelijk de trotse bezitters van een Fabia GL (kenteken **-NLR-1
Ik zal vanaf nu in mijn favoriete draadjes verslag doen van onze ervaringen.

Bovenaan Onderaan