Even voorstellen!

Hallo,

Ik ben Suzan en heb een Fabia uit 2001.

Was eigenlijk helemaal niet op zoek naar een skoda, ben er min of meer per ongeluk in terecht gekomen. Maar na twee weken wel helemaal verkocht, wil hem niet meer kwijt (of eigenlijk haar, ik heb een huis vol mannen, zo heb ik toch een beetje een meisje..... :uitlachen:)
Er zijn wel wat dingetjes mis helaas, maar dan moet ik volgens mij onder een ander kopje zijn.

Ik heb nog nooit actief meegedaan aan een forum, dus vergeef me als ik iets niet goed doe.....(blont hè :grin:)

:bye:

FredV

Banned
Hallo,

Ik ben Suzan en heb een Fabia uit 2001.

Ik heb nog nooit actief meegedaan aan een forum, dus vergeef me als ik iets niet goed doe.....(blont hè :grin:)
Welkom Suzan, en veel plezier op dit forum. Stel gerust je vragen, komt altijd goed.
Zal naar je uitkijken, want zo te zien rijd je vlak bij me in de buurt....
Welke kleur heeft jouw Faabje?

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Suzan, welkom hoor! Bij jou ook allemaal mannen. Leuk! Hier ook hoor en ook een Suzan als mama. Tenminste, zo noemde ze zich 18 jaar terug omdat ze nog niet haar echte naam vertelde in de kroeg. Succes met je Fabia en problemen zijn er om opgelost te worden. Er zijn hier erg veel technici die je tips kunnen geven. Bij mij krijg je de wasmachinetips.....

FredV

Banned
Mijn faabje is zwart.
Heb inmiddels mijn probleem gepost, eens kijken of er wat uit komt.
pas dan maar op met wasmachineman: die is in staat zwart wit te maken:):)

ik las je probleem met de centrale vergrendeling, helaas kan ik je daarmee niet helpen.

Multi1100

Actief lid
Hallo Suzan, ook van mij welkom! Ben hier enige weken ook verzeild geraakt..en wil ook nog wel eens verkeerd posten, maar komt altijd goed, de Mods helpen je wel! :eek:oo::winkie:

Rosinfield

† In Memoriam
Welkom, ook namens mij! Dit forum is volgens mij ook een huis vol mannen, dus je bent alleen al in dat opzicht een aanwinst!

EdK

Forumguru
He Suzan , welkom op dit toch wel leerzame forum !
en 1 vraag aan je: geboren blond of bewust blond ( paint ) ???:koffie::smiley29:

Nou, wat een warm welkom hier, gezellig!!
Ach, met een huis vol mannen en een baan in een mannenwereld zal ik me heel snel thuis voelen hier denk ik.

en 1 vraag aan je: geboren blond of bewust blond ( paint ) ???
Ik ben blond geboren, ik heb wel eens een poging gedaan om bewust niet
blond te zijn, maar dat heb ik maar opgegeven, dat hielp niet.:grin:

Bovenaan Onderaan