Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar ik wil me nu toch even voorstellen. Ik woon in Belgisch Limburg en heb twee weken geleden een Yeti 1.4 TSI Ambition besteld. Nu dus in blijde verwachting van een nieuwe kar!
Ik zal nog wat geduld moeten oefenen: de garage gaf een leveringstermijn van ongeveer 16 weken op :( Hopelijk maakt dat de voldoening des te groter, als ik tegen dan niet helemaal gek van ongeduld ben geworden natuurlijk!:)

TurboBooster

Forumguru
Welkom op het Škodaforum.

Vertelde de dealer er ook bij waarom de levertijd intussen 16 weken bedraagd?
Toen ik 5 weken geleden een Yeti 1.8 4x4 Elegance bestelde was de levertijd ongeveer 11 weken, alleen bij bepaalde opties werd de levertijd 2 weken langer, bij mij dus 13 weken.
Lag volgens mijn dealer aan de parkeersensoren, langere levertijd toeleveringsbedrijf.

Groet, TurboBooster.

Volgens mijn dealer lag het aan de moeilijke leverbaarheid van de TSI motoren. Ik heb vandaag eens geïnformeerd of er al een productieweek bekend is en voorlopig staat het bevestigd voor week 17 (eind april) maar zou nog alle kanten op kunnen volgens hun!
Zie ook dit draadje.

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum. Hopelijk hoef je niet al te lang wachten op je Yeti.

Bovenaan Onderaan