Even voorstellen

Komende dinsdag 8 maart behoor ik ook tot de Skoda-rijders. Ik krijg dan de bestelde Skoda Yeti 1.4 Ambition mato brown metallic met enkele opties/accessoires, zoals achteruitrij-sensoren, 17 inch velgen, scheidingsnet, trekhaak, lendesteunen e.d.

Deze auto 31 december besteld en dus na 9 weken wachten wordt deze auto komende week geleverd. Een maandje eerder dan verwacht. We hebben moeten wachten maar we zijn blij dat we vanaf dinsdag de Yeti kunnen afhalen. :super:

Ik zal binnenkort een aantal foto's van de auto plaatsen en natuurlijk onze ervaringen aan jullie toevertrouwen.

Mooie auto, ik hou altijd wel van wat apartere kleurtjes, dat bruin heb ik ook wel eens gezien op een Superb volgens mij
Ben wel benieuwt naar je foto's

Mooie auto, ik hou altijd wel van wat apartere kleurtjes, dat bruin heb ik ook wel eens gezien op een Superb volgens mij
Ben wel benieuwt naar je foto's

Persoonlijk vind ik mato brown metallic qua kleur het beste bij de Yeti passen. Ook Capucino of Wit zijn naar mijn mening mooie kleuren voor een Yeti. Ik zal volgende week een paar foto's plaatsen.

Capucino is ook wel mooi, persoonlijk vind ik wit weer niks, je ziet de laatset tijd zoveel witte auto's rond rijden dat is niet meer echt orgineel.

My1stIbi

Actief lid
Mooi dat ie een maand eerder komt. Het wachten viel mij vies tegen.
Veel plezier met de nieuwe aanwinst en veel veilige kilometers toegewenst!

En ja, foto's is altijd goed :)

Bovenaan Onderaan