Even voorstellen

Voor eenieder die iets meer wil weten van ondergetekende:

Sedert 2001 ben ik met tussenpozen al skodarijder. Mijn eerste skoda was een blauwe Octavia hatchback benzine met een lpg tank. Ik werd door iedereen voor gek verklaard! Heb tot 2005 echter ongestoord 180.000km door Nederland en Europa gereden. Één keer een backfire als gevolg van verkeerd ingestelde software. Verder een perfecte service van de dealer in Groningen.

Tussendoor iets anders gereden, maar in 2007 (leverdatum 02-01-07) weer naar de Octavia overgestapt. Dit keer een combi. Omdat ik wat minder ging rijden, weer een benzine uitvoering in zilvergrijs. Deze auto heeft de 100.000 gehaald met mij als bestuurder voor ik in 2010 afscheid moest nemen.

Nu dus weer een Skoda besteld. Een Superb combi, levering begin april, in mocca brown metallic, greenline comfort uitvoering, met sunset beglazing.

Update:
Er eindelijk uit met de lease maatschappij, dus de auto kan uit de showroom en in de werkplaats om "up to spec's" te worden gebracht: mObridge erin, velgen eronder (MAK rapide ice black, 17") greenline stickers eraf.
Wel lekker om zo snel te beschikken over de auto. vier week tussen kiezen en rijden: dat is niet veel gegeven. Blij dat het juiste model op de juiste plek stond!
Verder weinig extra's via de lease, mogelijk nog wat latere inbouw. Witte lampen lijkt me wel erg fraai. Zag ook de chromen grille hier al voorbijkomen, maar dat is mischien iets te flash. we gaan wel zien, eerst maar eens beginnen met sturen in mijn nieuwe skoda :grin:

Yep, in Utrecht. En: ziet er niet alleen goed uit, rijd ook nog eens heerlijk :-)
Wat ik wel mis, is mijn paraplu in de achterdeur: of is dat alleen bij duurdere uitvoeringen? zal morgen eens bellen. Is toch wel een optie die ook in je superb hoort ;)

jalex_h

Forumguru
Tja, het blijft natuurlijk wel een budgetmerk:winkie:, dus heeft Pon besloten dat'ie vanaf modeljaar 2011 niet meer tot de standaarduitrusting behoort:407:.
Maar na achterlating van enige pecunia is dat wel weer op te lossen.

Hetzer

Forumguru
Wauw !!! @grasyerba, wat een fantastische combinatie, die velgen met jouw S-2 Combi, heel erg mooi, dat is vragen naar wat meer foto's :)

Deze week gebeld door de dealer: ik kan mijn paraplu ook komen afhalen :-) Twee weken geleden een mail gestuurd aan Pon, en ik neem aan dat dit het resultaat is.

Inmiddels zijn we 6000km verder sinds 14 april, binnenkort een update over de do's and dont's van de SIIC

Miez1

Forumguru
Hi grasyerba, mooi geregeld, ik ben ook benieuwd naar je bevindingen van de afgelopen 6000 kilometers.

Immer gute fahrt!

Miez

Bovenaan Onderaan