Even voorstellen

huubvanvugt

Forumguru
Hallo allemaal,

Ik ben Huub van Vugt 19 jaar en kom uit Maastricht. Ik rij momenteel een Skoda fabia 1.4 MPI met als bouwjaar 2001 ( 227000KM). Ik tour nu al veel te graag met mijn combi, vooral richting de Ardennen. Ik wil eigenlijk nog een mooie set velgen onder deze combi leggen en hem mooi clean houden.

FB_IMG_1340021932087627.jpg

huubvanvugt

Forumguru
Nee ik heb eerst een half jaar een Austin Metro 1300 gehad. Zeer leuke en pittige auto, alleen heb ik hier meer kosten en werkuren aangehad dan plezier.. Maar de Skoda helpt me al met mijn erg dure hobby (Dj). Heb hem voornamelijk gekozen omdat ik een grote, betrouwbare en toch wel moderne auto wou na de Austin

Kensel

Forumguru
Hehe.. Auto's zijn een zeer dure hobby inderdaad..
Maar veel plezier met je Faab. Heb je (buiten je velgen) nog spannende plannen met de Fabia in de toekomst?

huubvanvugt

Forumguru
ik zat te denken om hem nog eventueel te verlagen en heel misschien wat extra tuning qua interieur te gaan doen.
Ook heeft de motor al een grote hoeveelheid kms gelopen. Misschien dat er in de toekomst een VRS motor ingaat (ligt er ook aan wat die dan weer moet kosten)

Kensel

Forumguru
Klinkt alsof het plannen zijn voor de langere termijn (ze zijn nogal ingrijpend haha).
Ben benieuwd voor wat betreft de VRS motor. Het moet inderdaad wel lonend zijn om het blok over te (laten) zetten en niet dat het goedkoper is om een Skoda te kopen waar al een dergelijk blok inligt. Anders is het natuurlijk ook weggegooid geld..

huubvanvugt

Forumguru
De motor bouwen we als de motor zelf niet te duur is zelf in. Ik zal binnenkort eens wat foto's van de Faab maken. Ik heb al gezien dat de dealer waar ik de auto gekocht heb, netjes al kabels had getrokken om eventueel nog wat extra geluid in de auto te gooien. Ik merk dat ik voorin alleen geluid heb en achterin helemaal niks, kan dat kloppen?

Kensel

Forumguru
Dat is goed mogelijk inderdaad.. Ook afhankelijk van de uitvoering van je Faab.
Ik weet dat bij de Octavia bij de Ambiente-uitvoering ook alleen voorin boxen zitten, bij de Elegance zitten ze ook achterin..

Voor je aan de slag gaat, zou ik even goed kijken of er wel al kabels zijn getrokken. Anders moet je dat ook doen.
Daar lopen volgens mij al meerdere draadjes over op het forum. Ik kan ze nu natuurlijk zo 1, 2, 3 niet vinden.. :smirk:

Kensel

Forumguru
Kan je morgen gelijk even bij de dealer navragen welke uitvoering je hebt ;)
Dat staat namelijk niet altijd even duidelijk in de boekjes/kentekenbewijzen..

AAtje123

Nieuw lid
hee huub,heb dezefde fabia,de uitvoering staat toch op de auto aan de zijkant boven het knipperlichtje.
is het een elegance gezien het schuif/kanteldak.
gr A3

sitechris

Donateur
Welkom op het forum en veel plezier met je auto. Gelukkig rijdt iedereen hier te graag in zijn/haar auto, dus je bent niet alleen hier ;)

huubvanvugt

Forumguru
hee huub,heb dezefde fabia,de uitvoering staat toch op de auto aan de zijkant boven het knipperlichtje.
is het een elegance gezien het schuif/kanteldak.
gr A3

Het is een comfort! Heb het vandaag te horen gekregen bij de grote beurt, weten nu ook welke sensor kapot is en deze is nu besteld!

Bovenaan Onderaan