Even voorstellen!

Ryanne

Nieuw lid
Aangezien ik gisteren een Fabia heb aangeschaft kom ik me meteen maar eventjes voorstellen!

Ik ben Ryanne, 23 jaar oud, en dit jaar heb ik vijf jaar mijn rijbewijs. Ik woon in Oost Nederland en aangezien ik het aankomende schooljaar op een nieuwe school ga lesgeven (ik ben docente Engels) had ik een betere auto nodig (lees: sneller, mooier, fijner:) ). Ik reed in een Fiat Punto, maar aangezien deze maar 60pk heeft kon ik er amper fatsoenlijk mee inhalen. Daarom heb ik nu een Skoda Fabia uitgekozen (1.4 16v met 100pk) uit 2002. Vroeger zou ik hebben gezegd: "Een hele mooie blauwe!" ;) maar tegenwoordig zeggen de autotermen mij ook steeds meer (gelukkig).

Een echte skoda-liefhebber ben ik (nog) niet; maar wat niet is kan nog komen, toch? :)

Hopelijk kan ik hier terecht als ik vragen heb over "mijn Fabia"!
Volgende week haal ik hem op (ze zijn nu de distributieriem aan het vervangen en de portieren aan het kitten) en dan zal ik jullie uiteraard op de hoogte houden van hoe de auto functioneert!

Ryanne

Nieuw lid
Ooh, vergeet ik toch bijna te vermelden dat ik voor het eerst over Skoda hoorde op de vele vakanties die wij naar Tsjechië maakten!
Ben dus ook in de Skoda fabriek geweest! :) Dat was hartstikke leuk!

Cordoba

Forumguru
Welkom hier, en veel plezier met de Faab. Als je niet teveel problemen krijgt (kan bij iedere auto, ook bij een Skoda), moet dat lukken met zo'n lekker 100 pk blok.

Hetzer

Forumguru
Welkom, veel plezier met je Skoda !!!!

p.s Skoda, is ook ontzettend populair in de UK, moet jouw als docente Engels, toch aanspreken :)

Ryanne

Nieuw lid
Dankjewel allemaal! :)

Oja Hetzer? Ik wist niet dat Skoda zo populair was in de UK!
Zal er eens wat informatie over opscheppen... kan ik weer een onzinverhaal ophangen tegen leerlingen die vragen waarom ik die auto heb gekocht, hahaha...
(bij mijn Fiat was het 't verhaal dat ik eens pizza bestelde en er een auto bij won... volgens mij geloofden ze me niet ;) )

Cordoba

Forumguru
Faab - fabulous is toch niet zo moeilijk? En op de puntjes kun je zelf iets invullen om er een mooi verhaal van te maken.

Bovenaan Onderaan