Even voorstellen

Hallo dan ! O2 Combi Elegance besteld vorige week 1.9 TDI DSG, Black, 16". KAN NIET WACHTEN !!! Zelden zo enthousiast geweest over een auto na een proefrit. Nu Zafira 2.0 DTI. Heb er een Stream Radio bij besteld. Als ik het forum zo lees niet zo'n beste beslissing. Volgens dealer ca. 8-10 weken. Ben benieuwd
 

higgy

Forumguru
Mooie bak! Zit ook te wachten.
Ben inderdaad blij dat ik de Stream niet heb besteld.
 

Hetzer

Forumguru
Herzlich willkommen ,veel rij plezier en forum plezier toegewenst met je nieuwe Combi
 
Ja, daar heb ik mee gereden. In 1 woord GEWELDIG ! Had 4 jaar geleden al eens een proefrit gemaakt in een Octavia automaat ( Diesel ) maar daar was ik niet bar van onder de indruk.
 

Dutch4x4

Senior Member
Mooi zo! En hoe gaat het toch-nog-zelf-schakelen?

(DSG wordt voor een filerijdende Randstedeling steeds interessanter.)
 
Het ook-nog-zelf-schakelen gaat geweldig. Niet te vergelijken met conventionele schakelbakken natuurlijk maar na even wennen gaat het prima ! /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
a.k.a. turboprakkie?

Superb is een boot, maar wel eentje met verrassend veel gevoel, zo heb ik begrepen. 1.8T is niet (veel) anders dan die uit je eigen Leon, met dien verstande dat er geen hybride turbo in zit, maar een gewone K03. Kaal chip-potentieel (meldt het meteen maar voor iemand van SO /forum/images/graemlins/wink.gif ) is dus niet meer dan 200 pk.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
a.k.a. turboprakkie?

Superb is een boot, maar wel eentje met verrassend veel gevoel, zo heb ik begrepen. 1.8T is niet (veel) anders dan die uit je eigen Leon, met dien verstande dat er geen hybride turbo in zit, maar een gewone K03. Kaal chip-potentieel (meldt het meteen maar voor iemand van SO /forum/images/graemlins/wink.gif ) is dus niet meer dan 200 pk.

[/ QUOTE ]
Ja,dat ben ik dus ook,maar gaat me niet zozeer om het vermogen,maar meer om de grote van de auto en 200pk is ook geen straf.
eerst maar even proefrijden /forum/images/graemlins/wink.gifen heb me bericht verwijderd en opnieuw geplaatst in een eigen topic,was even wat te snel met plaatsen.
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Mijn moeder heeft net een Octavia Combi 2.0 TDI DSG Elegance besteld. Zonder Stream radio.

Ik ben benieuwd.

[/ QUOTE ]
Mooi, een ma met ballen! /forum/images/graemlins/wink.gif
 
Bovenaan Onderaan