Even voorstellen

Elac

Lid
Hallo allemaal,
Daar ik al enigetijd surft op dit forum wil mij even voorstellen
Ik ben een gepensioneerde sales adviseur.
Na jaren passat met dsg gereden te hebben kocht ik in 2010 een nieuwe Yeti 1.2 tsi dsg.
Echter voor voor mijn caravan te trekken was hij te klein ondanks tuning.
Toen de tuning na fabrieks update niet terug gezet kon worden , kon ik hem praktisch omruilen voor een superb 1.8 tsi dsg elegance van 2009 met 42400 km.
De service van auto bedrijf Arnold de Rijk staat op een zeer hoog peil.
Eindelijk weer een rijden in een echte auto.
Wat mijzelf betreft : ik ben 70 jaar bijn 50 jaar getrouwd en wij houden van caravannen.
2 kinderen en 2 kleinkinderen

Vriendelijke groeten ,

Elac:laugh:

Maarten

Forumguru
Hallo Elac,

Welkom hier op dit prachtige forum is eigenlijk niet geheel van toepassing. Je bent immers al ruim een jaar lid.
Leuk dat je hebt besloten om actief deel te nemen aan het forum!

Het is een erg klein plaatje, maar ik heb het idee dat ik je Superb ook erg mooi ga vinden. Welkom op het forum. Alle gezelligheid en nuttige info heb je al meegemaakt, maar iemand die er ook actief aan wilt bijdragen is altijd meer dan welkom natuurlijk!

Elac

Lid
Ja het plaatje is wel klein, ik zal wel eens een andere foto maken . Bedankt voor de vriendelijke reacties.Mijn ervaringen met m,n superb kan ik hier wel kwijt .Ook leer ik hier op dit forum bij van andere Skoda rijders er handig.

Elac

Elac

Lid
Ik heb een Hobby 460 UL van 2009 weegt beladen nog geen 1300kg dus daar moet hij geen problemen mee hebben in Frankrijk.
De Yetii was te licht aan de voorkant (1.2 tsi) , de voorbanden slipte nogal eens door. Daar zal ik nu geen last van hebben.

jalex_h

Forumguru
Ik heb een Hobby 460 UL van 2009 weegt beladen nog geen 1300kg dus daar moet hij geen problemen mee hebben in Frankrijk.

Welkom!
Uit ervaring (heb zelf 1500 kg aan de haak) kan ik je vertellen dat dit zeker geen probleem zal zijn.

Bovenaan Onderaan