Even voorstellen

Marbod

Nieuw lid
Hallo,

Ik ben Marbod en sinds woensdag 14-11 in het bezit van mijn eerste Skoda. Een zwarte Citigo met 75pk en beige bekleding. Alle opties op de PDC na. Na deze eerste week ben ik helemaal tevreden met de Citigo.

Qua werk zit ik bij een grote auto, vrachtwagen, heftruck, graafmachine, banden importeur en fietsfabrikant.

Via dit forum hoop ik eea van de Citigo en zijn mogelijkheden te leren.

Groeten,
Marbod

Welkom Marbod! Ook bedankt voor je aanmelding voor de meeting. Ik ben enorm tevreden met mijn Citigo. Ik ben wel érg benieuwd naar de lichte bekleding, maar ik zie die op 9 december! :)

Jouw werkgever ... misschien ben ik gek maar dat klinkt als Pon ;) ? Ze belden me vandaag nog voor een stageplek, net wat te laat - nu ga ik al naar Opel toe.

Jouw Citigo is een Elegance?

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en zou je foto's willen posten. Ik ben erg benieuwd naar een zwarte Citogo met beige interieur.

Marbod

Nieuw lid
Is inderdaad Pon. Finance & Control, dus helaas relatief weinig met autotjes te maken.

De Citigo is een Elegance. Eerst een blauwe besteld, maar dat ging allemaal erg lang duren ivm nieuw stuur voor de elegance uitvoering en daar begonnen ze in week 49 pas weer mee. Vrij laat besteld, dus dat werd pas maart/april. Nu samen met de collega's gekeken wat er in het land stond en deze overgenomen. Snel in mijn nieuwe Citigo.

Hoop dat de auto nog schoon genoeg is voor de meeting 9 december :)

Foto's komen nog. Heb alleen telefoon om foto's te maken. Kijken of er tijdens de meeting een paar mooie foto's geschoten kunnen worden.

Bovenaan Onderaan