Even voorstellen

Hallo allemaal, na een tijdje meegelezen te hebben wordt het tijd om me even voor te stellen:

De naam is Richard, woonachtig in de buurt van Breda en werkzaam als account manager in de bouw. Ik rij ongeveer 55.000 km per jaar waarvan het voornamelijk snelweg kilometers zijn.
Aanstaande vrijdag kan ik dan (eindelijk) mijn Skoda gaan ophalen!

De voorgaande auto's waren een o.a. Ford Focus Wagon MKI 1.8 TDDI, Peugeot 307 SW HDI, Ford Focus Wagon MKIII 1.6 TDCI en nu nog met de Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI. Auto's waarmee ik veel en ook probleemloze kilometers mee heb gemaakt.

En dan dadelijk een Skoda. Voorheen nog nooit een VAG auto gehad en ben dus heel benieuwd! Ik lees al een tijdje mee op dit (gezellige) forum en heb al e.e.a. opgestoken van jullie ervaringen. En dan natuurlijk welke Skoda? Het is de Superb Combi Active 1.6 TDI geworden. In de kleur Platin Grey.

Met vriendelijke groet!

Cordoba

Forumguru
Welkom hier Richard, en we zien straks natuurlijk graag de plaatjes van de nieuwe Skoda. :yeah:
Zo te zien ben je een Ford-man, een bepaalde reden om nu voor Skoda te kiezen?

Inderdaad zijn er wel een aantal Ford's voorbij gekomen. Dit kwam eigenlijk meer doordat de Focus meteen goed beviel en ik tevreden was over mijn garage (Tichelaar Oosterhout). Dus vandaar ook Ford blijven rijden (met een uitstapje naar Peugeot).
De reden dat ik nu voor Skoda heb gekozen is dat ik voordat ik de Mondeo kreeg de Superb al een mooie wagen vond maar toen niet in de Lease paste. Nu ik weer mocht gaan "shoppen" kwam ik weer bij de Skoda uit. Buiten dat het mooie wagens zijn telt de bijtelling tegenwoordig ook flink mee! De nieuwe mondeo duurt nog te lang en waarschijnlijk veel te duur dus nu een mooie grote Superb!

Foto's zal ik zeker nog maken! volgende week mag de Superb meteen mee naar Oostenrijk!

Miez1

Forumguru
Hi boeiend50,

Welkom hier en gefeliciteerd met je keuze! Daar ga je geen spijt van krijgen. Bij Tichelaar worden beide merken (Ford/Skoda) toch verkocht vanuit 1 locatie? (Die zit langs de A27 toch?).

Alles gute!

Miez

Bovenaan Onderaan