Even voorstellen

Na een geruime tijd hier de topics door te lezen,
heb ik maar eens besloten om mijn eigen voor te stellen :)

Ik ben Kevin en woonachtig te Niel (België)

Na eerst met een skoda Fabia II 1.4 TDI gereden te hebben, had ik besloten om een Superb Combi ambition te bestellen.
Nu ik daar 10 maanden met veel plezier in heb mogen rond rijden is er hier spijtig genoeg een einde aan gekomen,
nadat er een dronken persoon mijn geparkeerde wagen heeft aangereden, met als gevolg een totaal verlies.:(

Vorige week heb ik dan mijn nieuwe Skoda Superb Combi ambition greenline besteld in de kleur black magic,
met als opties.
Leder interieur, verwarmde voorzetels; amundsen+; Bluetooth; verduisterde ruiten achteraan, zonnegordijnen in de achterste deuren; parkeersensoren van voor en achter, enz.

Midden februari zou hij geleverd worden, en dan kan ik de foto's hier posten. ;)

Miez1

Forumguru
Hi Wenso,

Gelukkig heb je geen persoonlijk letsel. Welkom hier en complimenten voor de keuze van je nieuwe bolide.

Succes met wachten!

Alles gute!

Miez

Dank u wel,

Ja al een geluk dat we er niet inzaten. Want als je al een superb 4m verder parkeert met een berlingo.:confused:

2 weken terug is mijn superb geleverd.
Nadat er eerst een verkeerde geleverd was.:( (foutje in het fabriek).
Na een kleine onderhandeling, heb ik een elegance gekregen ipv een ambition uitvoering. :)

Mijn wagen is nu dus als volgt:

Skoda superb combi 1,6 greenline:
-lederen interieur
-zetelverwarming voor en achter
-zonnegordijnen in de achterste deuren
-geblindeerde ruiten achter
-Bandenspanningscontrole
-Amundsen+
-Bleutooth
-Xenon verlichting
-parkeersensoren voor en achter
-park assist
-.....

Als het eens beter weer is, zal ik eens foto's nemen en ze hier plaatsen.
groetjes

CDK

Forumguru
gefeliciteerd met je nieuwe S2 Wenso! veel plezier ee mee en vooral ook veel geluk! ;) foto's zijn altijd welkom :)
ennuh misschien is de meeting op 27 april ook een optie voor je?? ;)

greetz Corné

Bovenaan Onderaan