Even voorstellen

Arreslee

Senior Member
Goedendag allemaal,

In het kader van voorstellen het volgende.

Sinds november 2009, reeds een tijdje dus ben ik in het bezit van een O2 combi 1.9 tdi van juni 2005.
Uitvoering elegance met bijna alles erop en eraan. Ik moet zeggen : ik vind het heerlijk.
Mijn vorige auto was een Citroën ZX 1.9d. Een zeer ondergewaardeerde auto. Ik heb die ZX gekocht toen er 195.000 op de teller stond en ik heb de auto weer weggedaan toen er 508.000 km's op de teller stond.
Waarom heb ik gekozen voor een Skoda ?
Toen ik in 2009 aan het rondkijken was voor een opvolger kon ik binnen de Franse afdeling niets vinden wat mij aansprak. De modellen die o.a. Citroën op dat moment op de 2e hands markt had, nou nee.
Over het algemeen waren er op z'n zachts gezegd nogal wat electronica probleempjes. Ik weet het er zijn ook uitzonderingen. Maar gezien mijn ervaringen met de ZX waarbij alles wat niet electronisch was nog origineel was. (behalve de koppeling die was bij 450.000 vervangen).
Frans viel dus af.
Wat wilde ik verder voor auto. Het moest een ruime auto worden. De O2 bood op dat moment een zeer ruime station wagen gekoppeld aan ,niet onbelangrijk, zuinige dieselmotoren.
Ik heb de auto gekocht met 175.000 op de teller. Waar deze nu op staat laat ik even in het midden, dat meld ik wel in het draadje over hoogste km standen.
Waarom meld ik mij nu pas aan ? Ik heb dit reeds eerder geprobeerd echter moest ik toen een .nl,.be of .eu email adres hebben en dat is nu niet meer verplicht.

Verder nog wat info over mijzelf.
Mijn voornaam is Edwin, nicknaam Arreslee, dit is een verbastering van mijn achternaam.
Ik woon in het z.o. van Drenthe, omgeving Emmen, Coevorden.
Verder ben ik werkzaam in de industrieële automatisering.

Tot zover.
met vriendelijke groeten,
Edwin

Bovenaan Onderaan