Even voorstellen

Hallo Forumleden,

Eindelijk na twee maanden meelezen op dit fijne Forum de knoop doorgehakt
en mijzelf ook voor de ledenlijst aangemeld.
Heb half maart een Octavia II RS combi besteld kleur black magic
opties: schuifkanteldak,18 inch zenith,verwarmde voorstoelen
parkeerhulp voor+achter,alarm compleet, auto.dim.buitenspiegels,audience+soundsystem en zonneschermen midden en achterklep..oh en dan nog chiptuning
bij ABT.
De producktie was in week 16 en de wagen staat nu bij de dealer te wachten op terugkeer van de chip (is nu bij ABT) en verdere aflevering...tis nog wel ff een week of twee doorzetten..
Rijdt op dit moment nog Honda Accord 2.4 executive uit 2003 óók een fijne auto overigens...
groeten Henk. /forum/images/graemlins/bye.gif

Dutch4x4

Senior Member
Hé, dat is alweer de tiende (?) RS op het Skodaforum!

En inderdaad, die Accord met die motor is ook niet verkeerd...

P.S. Waarom zo'n zielig gezichtje naast je topictitel? /forum/images/graemlins/grin.gif

richyk

Actief lid
Hoi welkom hier, en gefeli met je RS ! Als ik je verhaal lees heb je alleen de skizak niet meebesteld /forum/images/graemlins/grin.gif Vind trouwens de tijd tussen productie (wk16) en aflevering zeer lang ? Het is nu week 21 dus er zit al 5 weken tussen en je denkt hem over twee weken te hebben ?? Dat betekent dus tussen productie en aflevering 7 weken /forum/images/graemlins/shocked.gif

Ik hoop niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren !

MusicMacMike

Nieuw lid
@ HendrikRS: Veel fun met je nieuwe machine!

En pas op dat er geen virus meegeprogrammeerd is in je chip...
Wel erg lollig als je het gas intrapt en vervolgens de ramen open gaan, maar ja, wat gebeurt er dan als je met je AB de ramen open doet...

Anyway, veel safe kilometers!

MusicMacMike.

Welkom Hendrik!

We kunnen zo onderhand wel een RS forum oprichten, het lijkt wel of die dingen als zoete broodjes over de toonbank gaan...

Ik moet trouwens wel zeggen dat de ene dealer er veel meer tijd voor nodig heeft dan de andere als het om afleveren gaat; de mijne is wk17 gebouwd en ik rij al sinds vorige week, gechipt en al!

Maar in ieder geval gefeliciteerd met je supercomplete RS en heel veel sterkte met het wachten!

richyk

Actief lid
@johnnywalker, heb je alweer je km-stand aangepast ? Ben je net nog een blokkie om geweest /forum/images/graemlins/grin.gif

Kelvin

Lid
En weer een Zoetermeerder erbij!! /forum/images/graemlins/aangenaam.gif

Welkom op het forum.... misschien zie ik je nog eens rijden.

Groeten,

Kelvin.

Tsja, De wagen was eerder bij de dealer dan het gepland was...
De afspraak bij ABT voor chiptuning duurde óók nog eens een week plus de niet te vergeten Hemelvaart vakantie bij onze Oosterburen...maar ik kreeg vanmiddag te horen dat de wagen aanstaande vrijdag eindelijk afgeleverd gaat worden..yesss /forum/images/graemlins/yeah.gif

rickske

Actief lid
Nog 2 nachtjes onrustig slapen en woelen in je bed en hopelijk kan je dan de auto af gaan halen bij je dealer.

Joepie!!! hij is er...gisteren, dus nog een dag eerder,
de wagen in Den Haag (Duindam) opgehaald en het grote genieten is nu eindelijk begonnen. /forum/images/graemlins/471.gif

dit weekeinde zal ik foto's van de RS maken en uploaden.

groet Henk.

Dank je Johnnywalker en rickske voor jullie welgemeende
adviezen....lekker snel maar toch ook lekker veilig. /forum/images/graemlins/473.gif

Bovenaan Onderaan