even voorstellen

hallo mijn naam is ron roelofsen en ben skodarijder sinds 1996.
eerst een felicia combi toen iedereen in nederland nog een beetje onwennig was...
in 1998 een octavia 1.6 een heerlijke reiswagen.
deze werd in 2002 vervangen door mijn huidige octavia 1.6 i (het gefacelifte model dus). een nieuwe skoda staat in bestelling. ditmaal wordt het een fabia 1.4 16v spirit plus een zeer scherpe aanbieding met zo'n euri 2500,- aan gratis extra's. de kleur wordt storm blue metallic. was eerlijk gezegd nooit zo'n fan van de fabia maar toen ik hem een keer meekreeg omdat de octavia een beurtje moest hebben was ik postief verrast over vormgeving, ruimte en prestatie's.
al met al zijn we zeer tevreden over alle skoda's tot nu toe en zijn zeer benieuwd naar bijvoorbeeld de yeti. ik was recent in tsjechie en heb de roomster daar in het wild gezien en dat is niet zo mijn ding. in 2002 zag ik in parijs de superb coupe bij een dealer staan die hadden ze, wat mij betreft, zo mogen uitbrengen.

we zijn inmiddels ook een beetje tsjechie fans geworden en hebben er een oude boederij gekocht (lichkov vlakbij de poolse grens)

Mark

Banned
Welkom /forum/images/graemlins/cheer.gif
Wees maar gerust, je zult geen spijt krijgen dat je de Fabia hebt aangeschaft.

denk dat de fabia voor ons een goede keuze is.
als je ziet wat een andere auto dit is dan bijvoorbeeld de felicia die ik in 1996 had, daar was niets mis mee hoor maar de huidige modellen zijn toch wel echt top.
toen we pas in tsjechie waren zaten we in een hotel waar toevallig de halve skoda top aan het vergaderen was !
buiten stonden een paar superb's in de meest luxe uitvoering ik wist niet wat ik zag, compleet met kalfslederen bekleding, dikke motoren echt prachtig.
een paar minuten later kwam ik een 100 mb uit de jaren '70 en een heuse octavia ! uit de jaren '60 tegen, worden daar nog dagelijks gebruikt.

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit forum, je zal geen spijt krijgen. Rij al jaren met heel veel plezier Fabia, sinds een half in een nieuwe Equipe Plus.

Bovenaan Onderaan