Even voorstellen

Spierings

Forumguru
Hallo

Wil me via deze weg even voorstellen, mijn naam is Coen en ben zelf gek van alles wat technisch is.
Ben zelf 14 monteur geweest bij een vw-audi dealer en ben afgelopen november van baan gewisseld omdat ik na al die tijd wat anders wilde doen,, werk momenteel bij een caravan bedrijf waar ik onderhoud, reparatie en allerlei accessoires in bouw.

Ben ook behoorlijk auto en motor gek.
Heb momenteel 3 auto's en een motor:
-Suzuki sv650
-Vw kever '69 --> Krijgt momenteel nog een motor revisie
-Vw golf '86 --> momenteel tdi ombouw
-Seat Toledo "99 (total loss) --> Vervanger Skoda superb

Aankomende maandag kan ik mijn superb ophalen, hier ga ik nog een aantal dingen aan doen.
O.a. dubbel din radio, rubber kofferbakmat en Privacy shades .
In de toekomst nog een keer aluminium velgen monteren.

Mijn superb specs: 2004, 2.0 benzine, clima, elektrische ramen, Pdc, trekhaak en orginele radio.

Mijn wagenpark:

mijnSV.jpg

DSC_0004.jpg

golfje1.jpg

DSC_0551_zps903fcf8c.jpg

skoda-superb-sedan-benzine-grijs-001--55880065-Medium_zpsed602b30.jpg

CDK

Forumguru
nogmaals welkom Coen en dankjewel voor het voorstellen :)
bedankt voor de mooie foto's en veel plezier op dit mooie, gezellige en informatieve forum.

greetz Corné

ertromp

Forumguru
Welkom hier. Leuk de foto's:jaja:
Hopelijk kun je velen van ons technisch ondersteunen gezien je kennis van VAG producten.

turboturbo

Forumguru
Speciaal jouw voorstel topic even opgezocht om je te complimenteren :)

Ik merk dat je altijd zeer nuttige en kloppende informatie geeft in topics. Wat wel klopt als ik je intro zo erop nalees :)
Ik vind je bijdrages erg interessant om te lezen omdat ze gespekt zijn met technische onderbouwing en je kan merken dat je spreekt uit ervaring.

Dank hiervoor :thumbsup:

Jan Krukas

Senior Member
Welkom Coen :thumbsup: Ik denk dat je aardig wat vragen zult krijgen gezien je VAG verleden
En veel succes met je Superb Gr. Jan

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan