Even voorstellen

Hallo allemaal,

Mijn naam is Enrico, ik ben 56 jaar en woonachtig in Heerlen. Sinds afgelopen vrijdag ben ik, samen met mijn vrouw, in het bezit van een witte Citigo Arctic Air (75pk versie). Deze Citigo gebruiken we als tweede auto. Hiervoor hebben we een Fiat Panda gehad.

Voor ons is het de eerste Skoda. Het heeft vooral voor mijn vrouw heel wat moeite gekost om aan het merk te wennen. Het oostblok verleden speelt daarbij een belangrijke rol.
De afgelopen vier weken hebben we heel veel op internet gelezen over de Up, Mii en de Citigo.
Ikzelf heb vooral veel gehad aan de info op het Skodaforum. Ook hebben we hebben in alle drie modellen proef gereden, maar de Citigo beviel ons het beste. Dit heeft voor ons uiteindelijk tot de keuze voor een Skoda geleid.

Aangezien we beiden van een leuke, sportieve, aangeklede auto houden, hebben we gekozen voor de Candy White Arctic Air uitvoering. Dit zo'n beetje laatste exemplaar van Zuid Nederland, heeft onze dealer (Rotor in Heerlen) vorige week voor ons weten te bemachtigen.
We hopen veel veilige en ook zuinige kilometers met deze prettige auto te gaan rijden.

Enrico

DSC_0163.JPG

CDK

Forumguru
welkom Enrico! veel plezier hier op het forum én met jullie mooie Citigo :)

greetz Corné

Cordoba

Forumguru
Welkom Enrico, 75 pk versie zie je niet zo heel veel, en ook de velgen zijn niet de meest voorkomende onder de Citigo. (zien er wel prima uit)

ertromp

Forumguru
Welkom hier en leuk dat je al zoveel info hier van het forum hebt kunnen halen:D
Post als jullie wat km's hebben gemaakt eens wat rijervaringen en wat vergelijk tov de Panda die jullie gehad hebben.
Veel rijplezier!

Pendragon

Donateur
Welkom Enrico! Ik vind een witte auto normaal niks, maar zie de laatste tijd wat citigo's en Up's in het wit en dat staat hem erg goed. Veel plezier met jullie auto en hier op het forum!

Blacky

Forumguru
Hallo Enrico. Welkom op het gezellige en leerrijke forum. Ziet er netjes uit. Hoop dat jullie er veel plezier aan mogen beleven. :jaja:

Dennis Nijholt

Forumguru
Welkom Enrico, een wat een leuke witte Citigo Artic Air met orginele velgjes :), lijkt sprekend op die van ons...ik zou ze niet uit elkaar halen als ik het kenteken van onze Citigo niet uit me hoofd wist

Bovenaan Onderaan