Even voorstellen

Andyjansen

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Voordat ik ga posten vind ik het wel zo netjes om mijzelf even voor te stellen.
Ik ben Andy en sinds een paar dagen in het bezit van een Fabia uit 2006. Hiervoor heb ik Alfa Romeo gereden. Ondanks dat ik dit hele fijne en vooral mooie auto's vond, heb ik er toch afstand van gedaan gezien het kosten plaatje wat er bij komt kijken, dat was het me simpelweg niet meer waard. Gezien het feit dat ik op het werk veel in VW rijdt, heb ik gekozen voor een auto uit de VAG. Op aanraden van kennissen gekozen voor Skoda. Om te kijken of Skoda me bevalt ben ik begonnen met de Fabia en ik moet zeggen, het bevalt me uitstekend tot nu toe!

turboturbo

Forumguru
Gezien het feit dat ik op het werk veel in VW rijdt,
Ik neem aan zulke, gezien je avatar? :nailbiting:

5-24.jpg

turboturbo

Forumguru
Haha! Welkom!

Vraagje: waarom zitten er als wieldoppen op die VW Touran's Touareg's van de politie zulke gekke 'schilderijtjes' van lichtmetalen velgen? Je ziet ze vooral veel in Den Haag rijden, bijv., maar hier in Amsterdam zag ik er laatst ook eens een....

Edit: deze bedoel ik dus:

Volkswagen-Touareg-politie.jpg

Andyjansen

Nieuw lid
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, in Eindhoven rijden wij in deze voertuigen en daar geen rare 'schilderijtjes'.
Deze dus:
ImageUploadedByTapatalk1375209038.851280.jpg

CDK

Forumguru
Welkom Andy,
veel plezier met je Fabia én op dit mooie forum toegewenst. Foto's van niet witte auto's zonder rare bestickering zijn overigens ook van harte welkom :)

Greetz Corné

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk 2

Ridley

Forumguru
Nu wordt het oppassen in Eindhoven voor ons: als je een nw auto hebt ga je er ineens op letten hoeveel er rondrijden :-) welkom Andy! En zoals gezegd: foto's zijn welkom!

Andyjansen

Nieuw lid
Haha! Denk dat de baas dat niet leuk gaat vinden, iets met uniformiteit enzo.. Wel tof trouwens dat de reacties wel leuk zijn, is lang niet altijd zo, op het Alfa forum kreeg je toch regelmatig vervelende reacties.

Joske

Forumguru
njah.. DAAROM ben je nu natuurlijk ook een Škoda gaan rijden é! :D
vind het wel fair dat je het niet onder stoelen of banken steekt (zie avatar).. :thumbsup:

Andyjansen

Nieuw lid
Zo is het bij mij begonnen, steeds vaker hoorde ik van collegae dat ze het niet zomaar durfden te zeggen vanwege de vervelende reacties. Dat vond ik van den zotte, vind het een beroep waar je trots op mag zijn, dus vandaar haha.

CDK

Forumguru
Wij hebben respect voor mensen die er eerlijk voor uit durven te komen dat ze bij de politie werken :) als ik je maar niet spot terwijl je mij probeert te spotten met een lasergun......... ;)

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk 2

Pendragon

Donateur
Welkom Andy. En natuurlijk schelden we allemaal wel eens op de politie, maar respect voor jullie! En ik ben het wel eens zo oneens geweest met collega's van je dat ik het succesvol voor heb laten komen. Veel plezier met de Fabia en misschien eens op een meeting komen. Kun je ons begeleiden over de kruispunten :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Andyjansen

Nieuw lid
Klopt, ik scheld er zelf ook wel eens op als ik voor de zoveelste keer een controle in mag haha. En ook wij maken fouten, blijven natuurlijk mensen.

Bovenaan Onderaan