Even voorstellen

Goedenavond mijn naam is Jered en 28 jaar en ben woonachtig Zuid-Holland. Ik rij momenteel een fabia 1 hatchback van 2002 die wegens gezinsuitbreiding vervangen gaat worden voor een o2 combi. Alleen ben ik er nog niet helemaal uit welke motor ik neem en als het een schakel of een dsg wordt. Ik ben hier op het juiste adres. Dit ben ik in een notendopje

Dennis Nijholt

Forumguru
Welkom op het forum, ik hoop dat je hier je antwoorden vindt met betrekking tot je O2C die je wilt aanschaffen. Ik ben wel bang om je van advies te willen voorzien je meer details moet geven over wat je belangrijk vindt. Anders zou ik zeggen met je huidige info ga voor een RS dsg met TDI motor. Voldoet aan je eisen die je nu stelt.... Maar heb zo het idee dat je er anders over denkt...iets meer details wat je belangrijk vindt en er is een lid die je de praktijk ervaring kan geven.

ertromp

Forumguru
Welkom hier! Ben benieuwd waar de keuze op gaat vallen.
1 ding is zeker: een Octavia is een geweldige auto!
Houd ons op de hoogte en post tzt wat foto's

Blacky

Forumguru
Welkom Jered op het gezellige en leerzame forum. Ligt eraan waar je op zoek naar bent, benzine/diesel. Zou gaan voor minimaal een elegance of een BL. Was je niet al bezig met een benzine uitvoering?

CDK

Forumguru
Van harte welkom Jered, succes met je keuze, Dennis heeft al een goede suggestie gedaan las ik :)

Greetz Corné

Morgen allemaal bedankt voor jullie berichten.
Ik ga de auto privé rijden dus lijkt mij een benzine een goedkoper variant. Ik ben op zoek naar een elegance bns met xenon verlichting. Alleen weet ik nog niet als het een 1.2 of een 1.4 gaat worden.

Vandaag een beetje rond zitten kijken op internet en toen sprongen er nog een auto eruit buiten de octavia en toyota avensis combi wat vinden jullie van deze ten opzichte van de 02

Joske

Forumguru
Welkom Jered op het forum!

Her en der staan al ervaringen met een 1.2 of een 1.4. Daar kan je vast al wat info uit puren.

Bovenaan Onderaan