Even voorstellen

diveman

Nieuw lid
zojuist net getekend voor mn eerste skoda, een octavia 2013 1.4 TSI ambiance + PDC/Nav waar net de eerste paar duizend km af is (demo auto) . Had al regelmatig in dit forum zitten te lezen wat jullie ervaringen waren. Ik ga van een peugeot 3008 premiere die toch in 4 jaar tijd zo'n 10x de garage van binnen heeft gezien voor allerlei problemen over op een auto die hopelijk stukken betrouwbaarder is.
nog even 2 weekjes wachten (ga ook nog even weekje weg), maar ik dacht; ik wordt alvast pro-actief lid van het skoda forum.

Maik

Actief lid
Wa voor mij dezelfde reden waarom ik overga van een peugeot 5008 naar een octavia.
Veel plezier met je auto en veel veilige kilometers....

Joske

Forumguru
Leuke keuze, alvast proactief welkom ;)

Post jij wat foto's van je bolide na aflevering?

ertromp

Forumguru
Welkom hier! Ik rijd al vele jaren Skoda met veel plezier hopelijk gaat dat ook voor jou gelden. Ik ben benieuwd naar je ervaringen als je de auto hebt

Blacky

Forumguru
Welkom op het gezellige en leerzame forum. :bloemen:
Mijn vorige O2 was ook een demo en heb er 8 jaar met plezier en zonder problemen in gereden.

diveman

Nieuw lid
Nou, van mn peugeot ging nog net de pomp vd koelvloeistof lekken. 290 euro, gelukkig nog net 4 weken garantie over, dus na wat beraad as vrijdag gratis verholpen.

diveman

Nieuw lid
zojuist de peugeot ingeleverd en de octavia opgehaald !
Octavia sedan, bruin, elegance uitvoering. 1.4 tsi met 7000 km op de teller. was door dealer uit duitsland geimporteerd. Had wel 2 jaar garantie mee onderhandeld. Van het weekend eens spelen met alle instellingen van de amundsen. enigste issue tot nu toe: mijn iphone 5 met IOS 7 koppelt niet goed via bluetooth. ze zien elkaar wel, maar verbinden soms wel, soms niet. Ga ik als ik er niet uitkom nog even mee terug.

Pendragon

Donateur
Gefeliciteerd met je Octavia. Daar ga je geen spijt van krijgen. En ik deel je ervaring met Peugeot. Voor mij geen Franse auto meer.

• Leuk
Waarderingen: Maik
Bovenaan Onderaan