Even voorstellen

Rob yeti

Actief lid
Ik Rob en ik heb 3 dagen geleden een yeti gekocht uit 2010' beige grijs is ie in expedition uitvoering. Van een oud dametje echt waar. De auto heeft slecht 19000 km gelopen en is gewoon nog nieuw.
Verheug me er al op. Ik Ga wel een aantal dingetjes aanpassen.
Zo heb ik al een andere skoda radio op de kop getikt en wil ik cruise control laten inbouwen. Daarnaast een trekhaak voor de caravan en een armsteun. Dus beste skoda rijders hebben jullie adviezen entips ik hoor ze graag. Voor de cruise control heb ik al een adres gevonden. Vagtechniek in Nuenen. Maar voor de andere dingen moet ik nog gaan zoeken. De skoda dealer hanteert wel heel hoge prijzen.

Nou ik reken op veel plezier....

henriz

Forumguru
Een oude dame die in 2010 een nieuwe Yeti koopt en 'm na 3 jaar al weer verkoopt.
He ?!?

Rob yeti

Actief lid
Ja echt waarzegger koopt gewoon standaardberekening drie jaar een nieuwe auto. Heb hem gekocht voor een heel mooie prijs. Haar schoonzoon regelde het voor haar.

Joske

Forumguru
euhm, nu niet voor het een en het ander, maar jouw zinsbouw lijkt zo wat op een béta versie van Google translate..

no offense :)

welkom op het forum Rob

henriz

Forumguru
Ja echt waarzegger koopt gewoon standaardberekening drie jaar een nieuwe auto. Heb hem gekocht voor een heel mooie prijs. Haar schoonzoon regelde het voor haar.
Heb jij een mooie koop aan. :thumbsup: Bofkont!

Maar eh 'waarzegger'? Hoop voor je dat ze geen grote reparaties voorzien heeft. :deuk:

Rob yeti

Actief lid
Nee dat hoop ik niet. Hoor veel over de problemen met de distributie ketting. Maar ook veel positieve geluiden. Mag toch verwachten dat deze auto voorlopig geen problemen geeft....19000 km is toch niks. Ik had het gevoel dat hij niet eens echt los was.

Ridley

Forumguru
Veel plezier ervan, en mijn pa doet al jaren hetzelfde. Jaren geleden toe hij nog Ford reed ben ik ooit zijn Fiesta na 2,5 jaar mee in wezen ruilen. Stond 8.000 km op de teller....

De verkoper suggereerde dat de teller teruggedraaid was. LOL

Cordoba

Forumguru
Welkom hier Rob, en bij Vagtechniek zit je voor de CC goed, maar ook voor normaal onderhoud een prima adres.

Bovenaan Onderaan