Even voorstellen.

Hi,

Ik ben Wouter en ik rij al enkele jaren Škoda en lees al een tijd als gast mee en sinds kort als Forum lid.

Ik ben 32 en woon in Vleuten samen met mijn vrouw en dochter en werk in de luchtvaart.

In 2006 heb ik een Fabia I (6Y) 1.4MPI 55kw Hatchback Comfort uit 08-2002 overgenomen en eigenlijk altijd tevreden geweest.

De auto is ruim genoeg met enige luxe voor weinig geld. Onderhoud is ook niet geweldig duur omdat er vaak niet heel veel dure spullen stuk gaan.

Sinds aankoop heb ik er een open dakje in gezet, Anti-Carjack laten activeren. Nieuwe Sony XPLODE radio, Parrot BlueTooth carkit, nieuwe Sony XPLODE speakers in de deuren voor en achterin bij de gordelspanners geplaatst.

Helaas heb ik vorig jaar het raam-mechaniek linksvoor moeten vervangen nadat een van de steunen afbrak.

Verder heeft een dealer mijn ECU aan gort geholpen nadat de 2e Lambda sonde vervangen was en ze de ECU hadden ge-flasht. Duur grapje waar ze mij voor wilden laten betalen (!). Grapjassen. :(

Onderhand staat de teller op 252.000+km (130.00 bij aankoop) en ik ben van plan er daar zeker meer dan 350.000 van te gaan maken ;)

Graag zou ik nog wel een mooie Octavia II of III voor mijn vrouw aanschaffen en uiteindelijk de Fabia inruilen voor een super Superb II of III! ;-p

Je zou wel kunnen zeggen dat ik onderhand, net als de meesten hier, helemaal verslingert ben aan Škoda.

Groeten,
Wouter.

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Welkom Wouter, je voldoet aan alle bijzonder strenge eisen van een werkelijke Škoda-liefhebber! ;)

Blacky

Forumguru
Welkom op het forum Wouter. Leuke voorstelling. Weer iemand uit het midden van het land erbij en veel plezier gewenst.

Vandaag helaas afscheid moeten nemen van mijn Škoda Fabia 1.4mpi Comfort uit 2002.