Even voorstellen..

Beste skodarijders,

Ik ben kennenball 22jaar en ben van halle (belgie).
Sinds n kleine maand hebben we hier een skoda octavia combi gekocht. Het is een 1.9TDI van 2006.
We hebben deze aan een mooie prijs 2dehands op de kop kunnen tikken. Sinds de aankoop hebben we de overgang van 2massavliegwiel naar vast vliegwiel+aangepaste koppeling laten uitvoeren op kosten van de handelaar. Dit bevalt goed :).

Voor de rest heb ik hiervoor met een honda civic coupe van 1996 gereden en ben ik een 125cc rijder bij gebrek aan motorrijbewijs :D

Greetz
Kennenball

CDK

Forumguru
Van harte welkom hier!!
Veel forumpret en rijplezier toegewenst!
Je bent 1 van de vele Belgen, leuk dat jullie dit mooie forum ook steeds vaker weten te vinden!!

Greetz Corné

p.s. @Joske, ben jij met een wervingscampagne in Vlaanderen bezig ;)

ertromp

Forumguru
Maar je merkt dat @Joske twijfelt aan het Belgisch staatsburger schap: hij mag niet eens tunen en verlagen daar dus ik zie een emigratie aankomen :deuk:
En ik verwacht vele Belgen met hem want je moet er toch niet aan denken dat je niet mag tunen en verlagen van je regering! Dan nemen we hier die accijnzen op de brandstof maar op de koop toe :D

Canon-Eye

Forumguru
Maar je merkt dat @Joske twijfelt aan het Belgisch staatsburger schap: hij mag niet eens tunen en verlagen daar dus ik zie een emigratie aankomen :deuk:
En ik verwacht vele Belgen met hem want je moet er toch niet aan denken dat je niet mag tunen en verlagen van je regering! Dan nemen we hier die accijnzen op de brandstof maar op de koop toe :D
Dát is nou weer geen probleem, hè.
In vroeger eeuwen hebben we hier in het noorden al eens een aanzienlijk aantal Vlaamse Hugenoten opgevangen die in ballingschap gingen. Kunnen we best nog eens doen... :jaja:

Bovenaan Onderaan