Even voorstellen

wouter-1303

Senior Member
Hallo allemaal,

Er is weer een O2 rijder in Nederland.

Mijn naam is Wouter, ben 28 jaar en heb gister een Skoda Octavia Combi 1.6 gekocht.
Deze stond in het hoge noorden, terwijl ikzelf in de buurt van het mooie Zutphen woon.

Mooie lange testrit achter de rug dus :D

Mochten er vragen zijn, stel ze gerust. Ik zal zelf ook vast in de toekomst de nodige vragen hebben.

Joske

Forumguru
Bedankt voor je voorstelling Wouter en welkom hier op het forum! :thumbsup:

een paar foto's weten we altijd wel te waarderen hier ;) *hint hint* ;)

CDK

Forumguru
Welkom Wouter,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, zoals @Joske al aangaf, zijn foto's meer dan welkom! ;)

wouter-1303

Senior Member
Zoals beloofd, de foto's bij aankop. Het regende helaas, dus het zijn niet de mooiste foto's...

full

full

full

De auto staat nog op wintervelgen met zo goed als nieuwe winterbanden.
Ben ook rustig aan op zoek naar een paar mooie 16"/17"zomervelgen met banden, liefst OEM ;)

wouter-1303

Senior Member
Zo, de 1e update is binnen!!
Golf 5 Highline velgen. 6,5x16.
Moet nog wel een keer kijken of ik de emblemen kan vervangen voor Skoda logo's

Bijlagen

• 2014-05-03 15.31.06.jpg
    2014-05-03 15.31.06.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 23

wouter-1303

Senior Member
Ik zou graag willen @Hetzer , alleen heb ik die dag al volgepland...
Was een leuke meeting geweest om een beetje kennis te maken met de mensen van hier en eventueel ideeen enzo op te doen ;)

Leuk weetje toen de nieuwe velgen er net onder zaten. M'n vrouw zei als eerste dat de auto maar een stukje moest zakken, wheelgap was een beetje te ruim :D

wouter-1303

Senior Member
Na jaren genoten te hebben van onze trouwe 1Z5, hebben we afgelopen weekend de zwarte ingeruild voor een donker grijze 5E 1.4TSI
Zo kunnen we weer een aantal jaren en km's vooruit.
WhatsApp Image 2023-11-13 at 09.31.45_2b2afb60.jpg
WhatsApp Image 2023-11-13 at 09.31.46_c9418440.jpg

Smeeuwis

Donateur
Hee mooi, 18 Inch Pictoris velgen! Die zie je niet zo heel vaak, ik heb ze onder mijn huidige O3. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Bovenaan Onderaan