Even voorstellen

Altijd handig om rond te neuzen op een forum als dit, dus maar aangemeld. Mijn naam is Jurriaan, ik heb in maart mijn Peugeot 107 ingeruild voor een Skoda Citigo 60pk Drive. Mijn eerste Skoda! Daarnaast hebben wij nog een Peugeot 308 1.6 HDIF XT (2008): ook een fantastische auto en rij ik motor (KTM SMT990).
De Skoda heeft inmiddels andere luidsprekers, en ben mij nu aan t orienteren voor vervangen van de veren op korte termijn. Ik denk hierbij aan de Eibach Pro-kit omdat de standaardveren nogal erg nadeinen over drempels. Tips voor adressen hiervoor op de Veluwe of oost/midden NL zijn welkom.
In de toekomst zal de standaardradio nog ervangen gaan worden.

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom op het forum Jurriaan. Andere luidsprekers, maar met hoeveel luidsprekers is die van jou uitgevoerd? (er zijn er met 2, 4 en 6 speakers).

:bloemen:Welkom op het forum Jurriaan. Andere luidsprekers, maar met hoeveel luidsprekers is die van jou uitgevoerd? (er zijn er met 2, 4 en 6 speakers).

2 luidsprekers van karton eruit, wat beters erin: 2x Audio System . verder geen ambities voor subwoofers en extra versterker of meerdere speakers

Bovenaan Onderaan