Even voorstellen

Hallo hallo,

ik ben Martijn, 36 jaar en sinds afgelopen zaterdag trotse eigenaar van een Skoda Ocatvia 1.2 TSI DSG Ambition business line.
Na vele verschillende auto's zoals een Golf VR6 Turbo, Audi S4, Volvo V70 R en nog wat leuk speelgoed ben ik nu dus in het bezit van mijn eerste Skoda.
De O2 heeft wel een aantal leuke opties, zoals de originele 17 inch pallas velgen, privacy glass, navigatie, enz.
Ik heb wel een aantal dingen die ik nog wil veranderen aan de auto, onder andere een leuk lijstje met VagCom aanpassingen (suggestie's zijn welkom) en van de winter wil ik graag de velgen laten op knappen, hebben wat kleine beschadigingen.
Ook ben ik op zoek naar een "Auto" lichtschakelaar.
Voor de rest voorlopig eerst maar eens even genieten van de auto.
Zal ook z.s.m. even een paar foto's posten.

Martijn

ertromp

Forumguru
Welkom hier Martijn!
Er zijn zeker leuke VCDS opties voor je O2 zoals needle sweep, teardrop wiping, comfortknipperen veranderen, XDS aanzetten enz enz.
Post wat foto's en 6 september hebben we een gezellige meeting. Zie mijn handtekening :D

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Martijn, foto's zijn steeds welkom zoals @ertromp al aangaf en uiteraard welkom op onze najaarsmeeting!

CDK

Forumguru
Welkom hier @Martijn_O2 gefeliciteerd met de aanschaf van je O2, aangezien je vorige auto's wat meer paardjes onder de kap hadden, misschien interesse in de tuningsactie? zie mijn onderschrift ;) kunnen @Antera of @ertromp direct wat verborgen opties activeren middels vcds :jaja:

Bovenaan Onderaan