Even voorstellen

Rene C

Forumguru
Hallo allemaal.

Ik ben Rene (42) en momenteel rijdt ik nog in een seat exeo (2009) welke binnen enkele weken (hoop ik - was wk26 nu wk29 levering) zal worden vervangen door een Octavia Combi Elegance 1.4 tsi dsg. Naast de al zeer ruime standaard uitrusting ook nog gekozen voor dynamic pakket, panorama dak, 18" alaris, drive setup, travelpakket en grootlicht assistent. Kleur zal worden metallic zwart..

Voor de Exeo heb ik de nodige seats gehad (ibiza, 2x leon 1m, altea, leon 1p) en ben sinds enige jaren ook al fan/lezer en soms poster op seat-online (2xleon).

Om toch wat meer over de octavia te weet te komen nu ook hier aangemeld.

Naast rijden in de auto, rijdt ik ook graag motor en heb dan ook 2 van die tweewielers in de garage. 1 puur voor het circuit en 1 voor op de weg. Beide zijn geen nieuwe machines, maar dat maakt voor het plezier niet uit.

Groet

Rene

CDK

Forumguru
Van harte welkom René, gefeliciteerd met de aankoop van je Octavia, mooie configuratie btw :thumbsup: Sterkte met het wachten en nog veel voorpret toegewenst!

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom hier Rene. Het lijkt wel of S-O de laatste tijd in grote aantallen deze kant op komt. Ik geloof dat je alleen voor deze week al de 3e SO-er bent, die ik hier tref.

Rene C

Forumguru
Thx allen..

Auto is lease geen koop (tenminste niet door mijzelf). De exeo was/is mijn eerste lease, auto's daarvoor waren zelf aangeschaft.

Voor wat betreft S-O weet ik dat er meerdere S-O leden zich hier op het forum bevinden, maar zo zitten er op S-O ook meerdere leden die nu een seat hebben maar daarvoor in een tjech reden en toen hier actief waren/zijn.

Uiteindelijk maakt het niet uit, we rijden allemaal in een VAG product.

Of ik ook voor de O3 was gegaan wanneer seat eerder bekend had gemaakt dat ze de leon st met 1.4 en dsg zouden gaan leveren durf ik echt niet te zeggen. Ik vind zowel de leon st als de O3 mooie auto's met beide in vergelijking tot VW en Audi veel value for money..

Voorlopig eerst maar eens 5jaar gaan genieten van de octavia

Rene C

Forumguru
Afgelopen woensdag dan de auto opgehaald bij de dealer. 1e indruk toen "wat een bak". nu 700km verder is deze indruk alleen maar versterkt. Wat een heerlijke wagen.

In vergelijking tot de Seat veel stiller en confortabeler, zelfs met de 18" eronder.

Voor de liefhebber ook nog ff fotootjes toegevoegd.

PS Panoramadak is echt een aanrader..

Bovenaan Onderaan