Even voorstellen

Hallo iedereen,

Gistermiddag, ik zal al in de auto onderweg naar huis, werd ik gebeld door mijn werkgever. Ze waren met de dealer tot een akkoord gekomen over de door mij voorgestelde Octavia. Momenteel rijd ik in een shortlease VW Polo TDI DSG die ik zal missen als kiespijn dankzij de vele electronica issues die maar blijven terugkomen.

De Octavia wordt aangeschaft door mijn werkgever en omdat de auto momenteel ingezet wordt als demo auto door de dealer in Tiel kan ik er waarschijnlijk aanstaande donderdag al in rijden. Het betreft een Elegance Businessline in de kleur Race Blue. Geen idee hoe lang de auto nog online zal staan, maar het gaat om deze auto: hier.

Via dit forum hoop ik zoveel mogelijk uit de auto te kunnen halen, qua tips & trucs. Ben dan ook zeer geïnteresseerd om een aantal aanpassingen te laten doen via VAGcom (of hoe de juiste term hier ook voor mag zijn).

Joske

Forumguru
And you're rushing headlong you've got a new goal
And you're rushing headlong out of control

:D

Welkom hier ;)

CDK

Forumguru
Van harte welkom! Gefeliciteerd met de aanschaf van de mooie O3. Kom anders gezellig naar de meeting op 6 september, zie mijn onderschrift (alleen op tablet of pc zichtbaar) daar worden gratis VCDS aanpassingen gedaan.

Greetz Corné

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom op het forum. Voor jouw Skoda niet speciaal 'koninklijk blauw' of 'royal blue' in plaats van race blue. Overigens een echte Queen-fan, gezien het nummer Headlong niet zo bekend is?

Bedankt voor al jullie reacties mensen! Er lijkt hier een goede sfeer te hangen...:)

Ik ben inderdaad een echte Queen fan, helaas nooit de klassieke Freddie Mercury line-up mogen aanschouwen maar wel de concerten die ze hebben gedaan met Paul Rodgers en Adam Lambert.

De nazomermeeting op 6 september klinkt goed, ik weet alleen niet of ik zo geduldig kan wachten met de aanpassingen tot die tijd....

Gisteren heb ik de definitieve bevestiging gekregen. Donderdag 10 juli om 8:30 is de aflevering. Ik ben benieuwd...

Vanmorgen de auto overhandigd gekregen door De Waal Autogroep in Tiel. Moet zeggen dat dit prima is verlopen, ze hebben zelfs gelijk al enkele VAGcom aanpassingen gedaan (Needle Sweep & Achterlichten icm DRL). Hulde voor het snelle en correcte handelen. Andere afspraken zoals vervallen type/merk aanduiding en blanco kentekenhouder zijn ook goed voor elkaar.

Kreeg wel direct te horen dat er een recall is voor een bepaald onderdeel rondom een stuurschakelaar waar ik binnenkort even voor moet terugkomen.

Ik heb vooralsnog maar 1 foto gemaakt van de auto en die deel ik graag met jullie...

25sa3wg.jpg

Gisteren wel een vreemde situatie gehad op de snelweg; ik reed rustig 120 km/h op de cruise control toen ik werd voorbij gereden door een auto op de linkerbaan. Vervolgens begon mijn auto spontaan, uit zichzelf!, te accelereren. Voor de duidelijkheid ik had mijn voeten niet in de buurt van het gaspedaal nog mijn vingers rondom de knop van de CC en de auto is niet uitgerust met Adaptive CC. Ik heb het daarna niet meer kunnen reproduceren. De dealer zegt dat het vrijwel onmogelijk is en dat zij, zonder dat de auto een foutmelding geeft, eigenlijk ook niks kunnen betekenen. (klinkt opzich logisch). Ik ben benieuwd of het vaker gaat gebeuren.

Bovenaan Onderaan