Even voorstellen

Gizzmo

Forumguru
Hoi, Ik ben Dennis, lees al een tijdje mee en probeer een Octavia te bestellen als lease auto.
Kreeg vandaag te horen dat het Technology pakket niet meer mogelijk is, dus wordt er weer een nieuw contract opstellen en weer 2 weken verder voor je het weet. ( En het duurt al een paar weken)
Begin mij een beetje zorgen te maken of die nog wel dit jaar geleverd gaat worden.

We zullen zien.

Cordoba

Forumguru
Welkom hier Dennis.:bloemen:Eigenaardig, dat het 2 weken duurt voor je weet of de auto besteld kan worden.:wavecry:

Overigens een goede raad: ga niet akkoord met een contract waar alleen de naam van de pakketten genoemd wordt, maar sta er op dat ook de inhoud van de pakketten vermeld wordt in het contract. Het gebeurd namelijk af en toe dat tussen bestelling en aflevering de inhoud van de pakketten wordt gewijzigd, en als je dan juist de optie mist, waarvoor je een bepaald pakket hebt gekozen, heb je een probleem om dit alsnog te krijgen. Als de inhoud van het pakket gewoon in het contract vermeld staat, kan de dealer daar niet meer onder uit.

Gizzmo

Forumguru
@Cordoba , het is een lease auto, in contract met leasemaatschappij staan de optie's gespecificeerd, maar ik zelf doe geen zaken met de dealer, gaat ook via de LM, dus tsja, daar moeten we maar het beste van hopen.

Cordoba

Forumguru
OK, @Gizzmo als jij een contract hebt met gespecificeerde opties, zit jij in elk geval goed. Ik heb zelf geen ervaring met lease auto's, dus weet niet hoe het exact werkt, en in hoeverre er verschillen zitten tussen de verschillende LM's.

Gizzmo

Forumguru
@Cordoba , alles wordt bij ons bedrijf door het bedrijf geregeld, je krijgt te horen wat voor auto je kan bestellen met een bijbehorend leasebedrag.
Daar kan je een auto voor uitzoeken met opties, configuratie dien je in en vervolgens doet de lm het werk verder.
Dus als er iets verandert komt het er op neer dat je pech heb, werkgever gaat echt niet in de clinch met de lm, dus zal je eigen bijdrage oid aangepast/gecompenseerd worden voor het bedrag dat je aan opties mist en dat is het dan.
Tsja, wat moet je ervan denken, er is voldoende goed geregeld, andere zaken minder en dat is het dan.
Als alles gewoon gaat zoals ik de auto besteld wordt word die wel mooi.

octavia GLB race blue met 18" turini black
sunset, DAB, Columbus, half leder, drive set up
Lichtpakket
Technology pakket is geannuleerd, niet meer leverbaar
nu los Keyless entry
Alle chroomparts zwart

trekhaak en eibach verlaagd na levering zelf doen en eens kijken of ik achteraf iets kan regelen wat betreft sportstuur.

Gizzmo

Forumguru
@Joske, dat wachten vind ik niet zo erg, maar wil hem wel dit jaar natuurlijk, werkgever verplicht tot de GL, anders was het een EBL geworden met vol leer en sportstoelen ect voor dezelfde prijs, dus als dat niet mag wil ik wel het voordeel van de 14%

Bovenaan Onderaan