Even voorstellen

Ramonq

Senior Member
Hoi,

Ik zal ook even zo beleefd zijn om me voor te stellen.

Ik woon, samen met mijn vriendin en jonge zoon, in Gelderland.

Van Twingo, naar Corsa C, via Meriva B naar Megane.

Een paar weken geleden heb ik mijn eerste Skoda uitgezocht als leaseauto, een O3 1.6 GL BL Combi in het race blue met bijna alle opties aangevinkt.

Ik volg sinds die tijd dit forum en kan natuurlijk niet wachten tot de nieuwe auto geleverd wordt. Helaas duurt dat nog wel even...

Ik heb zeer beperkte kennis van auto's maar weet ondertussen wel dat er van alles in een auto kan zit wat stuk kan gaan ;) Een homokineet, lambasonde en massameter.

Joske

Forumguru
Welkom hier :thumbsup:

Van Renault, Opel, Opel, Renault uiteindelijk bij Škoda!

verstand komt met de jaren natuurlijk :laugh:

;) ;)

CDK

Forumguru
Van harte welkom @Ramonq, gefeliciteerd met de bestelling van jouw O3! Sterkte met wachten! En als het uiteindelijk zover is plak dan maar een plaatje bij dit praatje ;) Ik weet niet wanneer je hem / haar geleverd krijgt, maar je bent van harte welkom op de nazomer meeting in Nuenen op 6 september a.s. :jaja:

Cordoba

Forumguru
Welkom hier @Ramonq , en succes met wachten. Die onderdelen die kapot kunnen gaan zitten ook allemaal in de bestelde O3, maar het goede nieuws is, dat ik het hier op het forum in elk geval nog niet gezien heb.

Overigens met 'massameter' bedoel je waarschijnlijk de LMM (LuchtMassaMeter) die meet de hoeveelheid lucht die de motor in gaat, en de hoeveelheid brandstof wordt daarop aangepast, overigens is de LMM ook wel bekend als de MAF-sensor (mass air flow).

Bovenaan Onderaan