Even voorstellen

Patrickme

Senior Member
Mijn naam is Patrick en ben woonachtig in Poortugaal. Alweer 10 jaar erg gelukkig met mijn vriendin Marisca. Samen zijn we alweer 3 jaar erg gelukkig met onze dochter Amy.

Ik ben werkzaam als ITIL Procesmanager bij een ICT bedrijf. Mijn hobby’s zijn wielrennen, muziek, films, series.

Sinds vrijdag ben ik in het bezit van een Skoda Octavia II hatchback 1.4 TSI Ambition Business Line uit 2010.
Een mooie complete auto die ook nog eens heerlijk rijdt en waar we hopelijk vele heerlijke en veilige kilometers mee zullen gaan rijden.

Hier de link naar mijn topic binnen “mijn auto”:
http://www.skodaforum.nl/forum/i/patrickme’s-octavia-ii.23641/

Laatst bewerkt:

Blackokkie2

Forumguru
Welkom, leuke voorstelling:thumbsup:. En weer een beroep erbij die ik nog niet kende, procesmanager ken ik maar dat wat er voor staat, geen idee.

CDK

Forumguru
van harte welkom hier, gefeliciteerd met je O2 en dank voor je uitgebreide introductie!

Ridley

Forumguru
Welkom hier en @Blackokkie2:

Information Technology Infrastructure Library, meestal afgekort tot ITIL, is ontwikkeld als een referentiekader voor het inrichten van de beheerprocessen binnen een ICT-organisatie. ITIL is geen methode of model, maar eerder een reeks van best practices (de beste praktijkoplossingen) en concepten. Het resultaat van procesimplementatie met behulp van ITIL is vergelijkbaar met de ISO 9000-regulering in de niet-ICT-branche, waarbij alle onderdelen van de organisatie zijn beschreven en in een bepaalde hiërarchie qua bevoegdheid/verantwoordelijkheid zijn gerangschikt.

Bovenaan Onderaan