Even voorstellen

Hallo, ik wil me hier graag even voorstellen, ik ben Christiaan en volg het forum al een tijdje omdat ik op zoek was naar een mooie fabia 2 combi. Gisteren hebben we de knoop doorgehakt en een Fabia 2 1,2 htp gekocht. We kunnen hem vrijdag ophalen. :yeah: Ik ben wel benieuwd hoe het gaat bevallen , we hebben altijd Italiaans en Frans gereden.

Cordoba

Forumguru
Welkom Christiaan :bloemen: Heb ik je al onder een andere nickname op het forum gezien, of haal ik nu mensen door elkaar?

CDK

Forumguru
van harte welkom @chrishoek / Christiaan, gefeliciteerd met de aanschaf van je Fabia, veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst en na aflevering willen wij graag meegenieten van de foto's die je hier gaat posten ;) toch?

Cordoba

Forumguru
Vergissing van mij dus @chrishoek Ik heb onlangs ook een topic gezien die op zoek was naar een vergelijkbare Fabia II zoals jij nu hebt gekocht, en ook iemand gezien die een nickname heeft met iets van voornaam, gevolgd door hoek. :bloos: Ik dacht dat het inloggen door vergeten/kwijt geraakt password of nickname misschien niet meer mogelijk was, en daarom nieuwe inschrijving met nieuwe naam.

Edit: nickname waarmee ik in de war was, was ArjanHoek, maar dat ging over een heel andere Skoda.

Bedankt allemaal voor jullie welkom.

Bijgaand een paar foto's van onze "nieuwe bolide". Ik moet zeggen dat de auto tot nu toe erg goed bevalt.
De ruimte binnen in de auto blijft me verbazen maar ook de trekkracht van de motor.

DSCN5497.JPG
DSCN5499.JPG

Bovenaan Onderaan