Even voorstellen...

Kim_n

Actief lid
Hallo, mijn naam is Kim Nijs en ben afkomstig uit Belgisch Limburg. Momenteel rijd ik nog met een Audi A4 2.0tdi van 2006 met 213k km op de teller. Wegens de aankoop van een grote hond en gezinsuitbreiding, gaat deze de verkoop in. Nu ben ik vandaag een octavia combi 1.6TDI DSG uit 2011 gaan kijken en waarschijnlijk zal deze de opvolger worden. Vanwege het gebrek aan kennis en de interesse om toch wel wat aanpassing te doen, dacht ik dat hier even registreren wel de moeite zou lonen.

Mvg

Kim

Cordoba

Forumguru
Welkom op het forum Kim:bloemen:Ik weet niet wat voor aanpassingen je in gedachten hebt, maar voor een verlaging kun je bijv. bij Mark (Antera) terecht in de regio Breda, dus niet al te ver over de grens voor je. Volgende week is er trouwens een forummeeting in Nuenen (bij Eindhoven) en daar zullen meer Vlamingen acte de presence geven, en is ook niet zo ver voor je.

Kim_n

Actief lid
Alvast iedereen bedankt, en die meeting gaat wat krap zijn want ik heb mijn wagen namelijk nog niet. Ik hoop dat ik hem de 2e week van september in mijn bezit zal hebben. Zodra ik hem heb zal ik alleszins enkele foto's posten en eventuele plannen!

Cordoba

Forumguru
Alvast iedereen bedankt, en die meeting gaat wat krap zijn want ik heb mijn wagen namelijk nog niet. Ik hoop dat ik hem de 2e week van september in mijn bezit zal hebben. Zodra ik hem heb zal ik alleszins enkele foto's posten en eventuele plannen!

Als 'm nog niet hebt, mag je toch wel komen als je zin hebt, zelfs voor de organisator van de meeting was het de vraag met welke auto hij zou komen (zijn O3 is net een paar dagen terug geleverd), en een Audi is bij een bedrijf als Vagtechniek niet zo'n vreemde eend in de bijt (in de garage hangen ook VW en Audi logo's aan de muur).

Kim_n

Actief lid
Zin heb ik er wel in, maar als ik thuis kom van de hondenschool is het reeds middag, en ik moet rekenen op een rit van zo'n anderhalf uur. Maar ik ga zeker naar een volgende meeting proberen te komen, lijkt me zeer tof om ideeën op te doen en ervaringen uit te wisselen !

Bovenaan Onderaan