Even voorstellen

JanV

Actief lid
Goedenavond,

Nieuw op dit forum en nieuw met Skoda. Jan, 23 jaar, Leiden. Voor mijn nieuwe werk had ik toch echt een auto nodig en dus eens rustig rond gaan kijken. Eerst aan een VW Polo gedacht, uiteindelijk kwam er een Fabia (I) voor een mooie prijs op mijn pad. En qua techniek ligt dat natuurlijk aardig in de buurt van een VW.

Tevreden met dit autootje, rijdt fijn en mooi zuinig. En het valt me nu ineens pas op hoeveel er van rond rijden..

Het gaat om de 1.4 55KW versie, hatchback, bouwjaar 2005. Zilver van kleur en 88.000km's.
Letterlijk van een oud vrouwtje geweest, echter wel goed onderhouden en bijna geen beschadigingen.

Ik zal morgen wel eens een foto'tje uploaden.

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Jan. Welk bouwjaar, motorisering en welke uitvoering en natuurlijk hatchback of combi (of de minder vaak voorkomende sedan)?
In elk geval bedankt voor het voorstellen, en als je vragen hebt dan lezen we dat wel.

Cordoba

Forumguru
@JanV Ik zie dat je de gegevens van je auto hebt toegevoegd, die heeft echt weinig gelopen. Wees er op bedacht dat na een lange rit het oliepeil wel eens kan dalen: de kans is groot dat er condenswater in de olie zit door korte ritten, en dat verdampt bij een langere rit als de motor goed op temperatuur komt.

JanV

Actief lid
20141010_175039.jpg

Die zou ik nog uploaden. Beter laat dan nooit ;)
Auto heeft inmiddels 12k gereden met mij, maakt een tellerstand van bijna 100.000 inmiddels.

Bovenaan Onderaan