Even voorstellen

h.r.

Actief lid
Ben gisteren voor het eerst op jullie forum geweest. Ik heb mij direct ingeschreven en heb mij nog niet voorgesteld. (sorry).

Ik ben Harald woon in Herten (plaatsje dicht bij Roermond). sinds 20-09-2014 trotse eigenaar van een skoda superb 1.8tsi comfort businessline uit 2010 met 128.000km op de teller. Is een ex lease auto geweest.

Laatst bewerkt:

NewO3

Forumguru
Welkom.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Zijn mensen die zich veel later voorgestel hebben (me) ;)
Veel plezier met je S2 !! Foto ?

Cordoba

Forumguru
Welkom Harald. Is je auto ook echt van dit jaar, of is het modeljaar 2014? (modeljaar 2014 is vanaf najaar 2013 geleverd). In beide gevallen overigens veel km's in korte tijd, een beetje vergelijkbaar met mijn allereerste auto: dat was een Golfje diesel van 14 maanden oud en 94.000 km op de teller.

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Harald :thumbsup:

die leaserijder heeft zijn best gedaan, 20.000km per maand gereden zeg! :D

CDK

Forumguru
welkom Harald, een Superb is fantastisch maar met een 1.8 TSI is het helemaal genieten, lekker pittig blok! Geniet er van!

Cordoba

Forumguru
Foutje kan Harald, maar het is niet onmogelijk dat dergelijke km-standen echt in een jaar gehaald worden. Mijn broer heeft een paar jaar zo'n 140.000 km/jaar gereden, het is vrij zeldzaam maar komt dus wel voor.

Bovenaan Onderaan