Even voorstellen

Ik ben Cor van Rossum en ben 56 jaar Ben getrouwd en heb 4 kinderen
Ik ben 33 jaar werzaam geweest als automonteur bij div. merken. De laatste 7 jaar werk ik als medewerker geintregeerde beveiliging in een FPC Ik rij nu bijna 4 jaar in een Fabia 1.2 TDI greenline en de teller staat nu op 128.00

Hallo allemaal

Ik heb tot voor kort een vw cabriolet gehad uit 1978, Joske

Een FPC is een Forensisch Psychiatrich centrum

Joske

Forumguru
dat is een nieuwe term voor mij.. :)

zullen we Google maar eens op loslaten dus ;)

dat levert me het volgende op:

Forensische psychiatrie
In het domein van de forensische psychiatrie houdt de psychiater zich vooral bezig met het onderzoek van slachtoffers én daders. Dit kan onder andere een onderzoek zijn naar de (on)toerekeningsvatbaarheid van een persoon, maar ook de evaluatie van de geestelijke gezondheidstoestand of de evaluatie psychische schade behoort tot het werkdomein van de forensisch psychiater.

dat is een nieuwe term voor mij.. :)

zullen we Google maar eens op loslaten dus ;)

dat levert me het volgende op:

Forensische psychiatrie
In het domein van de forensische psychiatrie houdt de psychiater zich vooral bezig met het onderzoek van slachtoffers én daders. Dit kan onder andere een onderzoek zijn naar de (on)toerekeningsvatbaarheid van een persoon, maar ook de evaluatie van de geestelijke gezondheidstoestand of de evaluatie psychische schade behoort tot het werkdomein van de forensisch psychiater.

hallo Joske

Het klopt wat je gevonden hebt. De patiënten die wij hebben worden onderzocht,behandeld en voorbereid op de terugkeer naar de maatschappij . In een FPC zitten voornamelijk patiënten met een TBS ( ter beschikking stelling )
status

Bovenaan Onderaan