Even voorstellen

Ik ben Rico, 25 jaar, woonachtig in Vlaardingen. Bedrijfseconomie gestudeerd en komende januari alweer een jaar aan het werk in mijn eerste baan op een crediteurenadministratie.

Mijn grote passie is Feyenoord, maar natuurlijk ook auto's. Ondanks het feit dat ik 2 linkerhanden heb en totaal niet kan klussen en qua verstand van de techniek ook niet veel verder kom dan de basis, ben ik mijn hele leven al gek geweest van auto's. Als ik m'n ouders moet geloven zei ik eerder Audi, Volkswagen en Skoda dan mamma en pappa:D

Afgelopen zaterdag na 6,5 jaar sturen in de verschillende auto's die mijn ouders in die tijd gehad hebben (wat er best een aantal zijn geweest, waaronder 2 Skoda's) eindelijk mijn eerste eigen auto gekocht: een Skoda Octavia RS van 2002. Tijdens de proefrit op slag verliefd geworden (wat ik eigenlijk al was na het zien van de foto's bij de advertentie..) en een mooie deal kunnen maken. Deze week krijgt ie een verse APK en een grote onderhoudsbeurt en dan haal ik hem aanstaande zaterdag op.
Kan inmiddels niet meer wachten!!

Dank voor het welkom allemaal!

@Cordoba Ik hou het denk ik maar bij zo'n minishirtje, dat is iets handiger te verwijderen als ik een keer naar Amsterdam moet:D

Verwijderen? :nono: lekker laten hangen natuurlijk!
Heb ooit een keer ruzie gehad toen ik aan het stappen was in Amsterdam en iemand tijdens het halen van een biertje m'n seizoenskaart in m'n portemonnee zag zitten. Dus tenzij ik zin heb om m'n ruiten te vervangen lijkt me dat geen goed plan!

Hoewel ik wel aan het twijfelen ben of ik een WA (want auto is 12 jaar) of WA+ (want dekking bij diefstal/ruitschade) moet nemen. Gewoon WA+ nemen en hem laten hangen dus!!

Welkom @RicoVld op dit mooie Skodaforum. Krijgen we ook foto's a.s. Zaterdag, kunnen wij ook
meegenieten.

Absoluut!! Had al een Mijn Auto-topic gemaakt met foto's uit de advertentie. Bedenk me ook net dat ik een foto had gemaakt tijdens de proefrit:

iaZKWRB.jpg

Bovenaan Onderaan