Even voorstellen...

Hi,

Toen ik halverwege het jaar een nieuwe (lease) auto kon gaan bestellen en de Skoda Octavia op mijn shortlist stond heb ik mij op dit forum geregistreerd en veel gelezen. Mede door de vele informatie die ik hier opgedaan heb is de keuze inderdaad op de Skoda Ocatavia gevallen en vorige maand (een week of 5 geleden) is 'ie afgeleverd.

Wat is het geworden?
Een zwarte (mijn afwijking: al mijn lease auto's die ik zelf heb gekozen waren zwart) Octavia Greenline Businessline 1.6 TDI met "Mustang brown" leren interieur. Verder nog wat opties als stoelverwarming voor en achter, columbus navigatie (met DAB+), sunset, chromen rand langs ramen en zilverkleurige roofrails, en een functiepakket. Omdat er in het budget nog ruimte was ook nog enkele accesoires genomen als afneembare trekhaak, rubber matten (voor de winter), 17" Crystal velgen en dakdragers.

De afgelopen 5 weken heb ik de eerste 2.500 km met veel plezier in de auto gereden, en omdat ik het afgelopen jaar mijn leaseauto (VW Passat CC) niet privé reed, kijk ik uit naar 1 januari wanneer ik de Skoda weer privé ga rijden.

Oh ja, omdat een beetje privé informatie ook altijd wel op prijs wordt gesteld: ik ben 52 jr en woon met vrouw, dochter en zoon in het westen van het lan d (tussen Rotterdam en Den Haag). Werk in Rotterdam en ben met zo'n 35.000-40.000 km per jaar weliswaar geen echte kilometervreter maar zit toch wel wat uurtjes op de weg.

Ik zal een paar foto's bijvoegen, ik heb echter nog geen tijd gehad om goede foto's te maken.

Groet,
Erik

IMG_0015.JPG IMG_0016.JPG

Cordoba

Forumguru
Welkom Erik :bloemen: Gezien je nickname, ben je ICT-er? En wat die 'zwarte afwijking' betreft, je hebt veel lotgenoten, hoewel het de laatste tijd minder wordt.

CDK

Forumguru
Welkom hier en dankjewel voor het voorstellen!
Gefeliciteerd met je mooie O3 en veel veilige en plezierige km's toegewenst!

Dank voor jullie reacties, enne... @Cordoba : geen ICT' er, maar een heuse werktuigbouwer. Toen ik in 1995 of zo mijn eerste schreden op internet zette moest ik een nickname verzinnen, en vond ik "Cyberik" wel een mooie samenvoeging van "Cyber" en "Erik". Sindsdien voer ik die naam vaker. Overigens heb ik wel altijd wat met ICT (beetje gadgetfreak), heb bijvoorbeeld ook thuis mijn eigen netwerk aangelegd met server.

Bovenaan Onderaan