Even voorstellen

ReDeMaTy

Senior Member
Hallo allemaal,

Na eens wat topics hier gelezen te hebben mezelf maar eens aangemeld om ook alle kleine foto's en bij,agen te kunnen lezen.

Ik rij nu al 5 jaar in een Skoda Octavia 2 1.6 TDI greenline. Het is een auto van mijn werkgever. Niet echt een leasebak wat mijn werkgever koopt de auto's en leased alleen het onderhoud. In de afgelopen 5 jaar geen problemen gehad met de auto ben nu 147.000 km verder, alleen regulier onderhoud natuurlijk en banden.

Op 10 januari mag ik mijn nieuwe auto ophalen blind gekozen voor weer een Octavia en wel een 1.6 TDI ambition businessline met DSG, stoelverwarming, half lederen bekleding chroom accenten en de kleur.... Race Blue metallic.

Onderstaand een foto van mijn huidige auto.

Ik ga hier met belangstelling de topics volgen en als ik wat waardevols heb toe te voegen zal ik het laten weten.

Groet,

Remco

ReDeMaTy

Senior Member
Bedankt allemaal,

Ik kan bijna niet wachten totdat mijn nieuwe O3 kan gaan halen en kan gaan rijden met de DSG bak. Nog 7 dagen

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Remco, en alvast veel plezier met de nieuwe Octavia. Overigens blijf je min of meer dezelfde kleur rijden: het race blue op de O3 is eigenlijk het nieuwe muisgrijs ;)(kijk maar eens op het forum hoeveel O3's er in race blue geleverd zijn).

Bovenaan Onderaan